Alfa Spider
Na marcowym salonie w Genewie Alfa Romeo zaprezentuje Brerę bez dachu, czyli, zgodnie z nazewnictwem, które zapoczątkowane zostało w latach 50-tych ubiegłego wieku - Alfę Spider.

Jest to pojazd dwuosobowy o szerokości 1830 mm, długości 4396 mm i wysokości 1367 mm.

Wyposażenie (w zależności od wersji) będzie bardzo bogate - od automatycznej, dwustrefowej klimatyzacji, poprzez system stabilizacji jazdy VDC, aż po tempomat.
Źródłem napędu nowego kabrioletu może być jeden z dwóch silników benzynowych - czterocylindrowy JTS o pojemności 2.2l i mocy 185 KM lub 260-konny silnik V6 o pojemności 3.2l. Spider nie będzie oferowany z silnikami wysokoprężnymi.

Znakomite właściwości jezdne zapewni niezależne, wielowahaczowe zawieszenie przednie oraz tylne typu Multilink.
O właściwą trakcję w mocniejszej, 260-konnej wersji zadba Q4, czyli napęd na cztery koła typu torsen.
Copyright © (UWAGA! Autorów stron motoryzacyjnych nie tylko w internecie prosimy o nie wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie - bez naszej zgody - tekstów z serwisu Motoryzacja. )