Volkswagen Tiguan - sprawdzamy, jak bardzo się zmienił
Po czterech latach obecności na rynku, druga generacja Tiguana doczekała się modernizacji. Sprawdzamy, na ile te zmiany są odczuwalne, podczas pierwszych jazd testowych tym niemieckim SUV-em.
Tiguan jest niekwestionowanym bestsellerem w gamie Volkswagena - w minionym roku z fabryk wyjechało ponad 900 tys. egzemplarzy tego modelu. Modernizacja ma pomóc utrzymać dobrą passę.
Najważniejszą różnicą, jaka pojawiła się przy okazji modernizacji, jest z pewnością na nowo zaprojektowany pas przedni, który zyskał teraz wyraźniej bardziej obłe kształty. Kosmetyczne zmiany znajdziemy także z tyłu oraz we wnętrzu auta, między innymi w postaci nowych multimediów.
Odświeżony Tiguan to także nowe wersje silnikowe - hybryda plug-in o mocy 245 KM oraz usportowiona odmiana R, generująca 320 KM. Oprócz nich w ofercie znajdziemy dobrze znane jednostki 1.5 TSI, 2.0 TSI oraz 2.0 TDI.
Tyle teorii, ale jak jeździ zmodernizowany Tiguan? To właśnie sprawdzamy podczas pierwszych jazd testowych na niemieckich drogach. O naszych wrażeniach przeczytacie już niebawem.
MD