718 Cayman. Najtańsze Porsche w ofercie

W Szwecji w okolicach Malmo odbywają się pierwsze jazdy Porsche 718 Cayman.

Porsche 718 Cayman na tle mostu łączącego Malmo z Kopenhagą
Porsche 718 Cayman na tle mostu łączącego Malmo z KopenhagąInformacja prasowa (moto)

Porsche 718 Cayman

Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 
Porsche 718 Cayman 

Trzecia generacja tych samochodów z silnikiem umieszczonym centralnie charakteryzuje się wyższą mocą i niższym zużyciem paliwa. To zasługa nowo opracowanych, 4-cylindrowych jednostek typu bokser z turbodoładowaniem. Nazwa 718 nawiązuje do wyścigowego 718 z końcówki lat 50.  Który również miał 4-cylindrowy silnik tego typu.

Porsche 718 CaymanInformacja prasowa (moto)

Po raz pierwszy Coupé i Roadster (boxster) legitymują się tymi samymi zakresami mocy. Bazowa odmiana osiąga 220 kW (300 KM) z pojemności 2 litrów, a bardziej sportowa "S" z 2,5 litra generuje 257 kW (350 KM). To o 18 kW (25 KM) więcej niż w poprzednikach; równocześnie średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym NEDC spadło z 8,1 do 6,9 l/100 km.

Porsche 718 CaymanInformacja prasowa (moto)

Nowy 718 Boxster pojawił się u dealerów Porsche z końcem kwietnia 2016 roku. Modele 718 Cayman i 718 Cayman S można już zamawiać; ich rynkowy debiut w Europie nastąpi 24 września br.  Polskie ceny to 224.510 zł  (cayman) i  318.620 zł  (cayman S). Tym samym jest to najtańsze Porsche w ofercie producenta z Zuffenhausen.

Porsche 718 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas