W Oplu się cieszą. Adam hitem. Już 20 tys. chętnych

Zarząd Opla ma powody do radości. Nowy model - Adam - mający rywalizować m.im. z Mini - spotkał się z ciepłym przyjęciem klientów.

Ambicją fimry jest, by na drodze nie dało się spotkać dwóch takich samych  Opli Adam
Ambicją fimry jest, by na drodze nie dało się spotkać dwóch takich samych Opli AdamInformacja prasowa (moto)

Auto, które zadebiutowało w czasie salonu motoryzacyjnego w Paryżu rozpoczęło swoją rynkową karierę 19 stycznia bieżącego roku. W niespełna dwa tygodnie od tej daty, dealerzy Opla przyjęli już 20 tysięcy zamówień na ten model.

Największym zainteresowaniem samochód cieszy się na niemieckim rynku. Model oferowany jest w trzech wersjach silnikowych. Klienci mają do wyboru 1,2-litrowy motor o mocy 70 KM lub większą jednostkę o pojemności 1,4 l oferowaną w dwóch wariantach mocy: 87 KM i 100 KM.

Adam to pierwszy samochód ze stajni Opla, który oferuje tak rozbudowane możliwości personalizacji. Klient może zdecydować się na jedną z 61 tys. (!) konfiguracji karoserii (różne dekory, kształty felg i pakiety) a także wybierać spośród 82 tys. wariantów wykończenia wnętrza.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas