Volkswagen Polo po liftingu

Po pięciu latach od debiutu miejski Volkswagen doczekał się modernizacji.

Zderzak z chromowaną listwą poszerza optycznie przód Polo. Za dopłatą dostępne będą reflektory LED-owe. Poza kosmetycznymi zmianami w stylizacji oferta wzbogaci się o 8 nowych odcieni i 6 wzorów obręczy.
Zderzak z chromowaną listwą poszerza optycznie przód Polo. Za dopłatą dostępne będą reflektory LED-owe. Poza kosmetycznymi zmianami w stylizacji oferta wzbogaci się o 8 nowych odcieni i 6 wzorów obręczy.Volkswagen

Na pierwszy rzut oka Polo zmieniło się niewiele - subtelnie przeprojektowane przednie światła i zderzak z chromowaną listwą nawiązują do stylizacji większego Golfa. Jako pierwszy w segmencie, model będzie opcjonalnie oferowany z LED-owymi reflektorami, dostępnymi m.in. w Audi A3.

Do Golfa nawiązuje również wystrój deski rozdzielczej z nową kierownicą i wskaźnikami w tubach. Poza tym zmiany objęły elementy konsoli środkowej: panel sterowania wentylacją oraz dostępne systemy multimedialne. Zależnie od wersji, lista ich funkcji obejmuje m.in. system Bluetooth z możliwością bezprzewodowego podłączenia odtwarzacza MP3, sterowanie gestami (np. powiększanie mapy poprzez zbliżanie dwóch palców, jak w smartfonie) czy aplikacje internetowe.

Nowa kierownica, wskaźniki i multimedia – wnętrze Polo prezentuje się bardziej szlachetnie.Volkswagen

Modernizacja Polo głównie skupiła się jednak na ofercie jednostek napędowych. Pojawi się w niej m.in. 3-cylindrowy, benzynowy silnik 1.0 TSI o mocy 90 KM (debiut w połowie br.). Zasilana nim odmiana BlueMotion ma średnio zużywać 4,1 l na 100 km. Później do oferty dołączą jeszcze mocniejsze warianty z jednostkami 1.4 TSI - BlueGT (150 KM) oraz GTI (192 KM). Stosowane dotychczas turbodiesle 1.2 i 1.6 TDI zastąpi z kolei nowy, 3-cylindrowy silnik 1.4 TDI, dostępny w trzech wersjach mocy: 75, 90 i 105 KM.

Polo po liftingu wzbogaci się też o nowy układ kierowniczy z elektromechanicznym wspomaganiem oraz elementy wyposażenia znane z aut wyższych klas. Za dopłatą oferowane będzie np. zawieszenie z dwoma trybami tłumienia (zwykłym i sportowym), system rozpoznający zmęczenie kierowcy, aktywny tempomat (działa w zakresie 30-160 km/h) i funkcja awaryjnego hamowania z niskich prędkości (do 30 km/h).

Volkswagen Polo po liftingu

Volkswagen pokaże podczas marcowych targów w Genewie Polo po liftingu. Poza subtelnymi zmianami w stylizacji model otrzyma m.in. nowe jednostki napędowe (3-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy 1.0 TSI o mocy 90 KM oraz 3-cylindrowy turbodiesel 1.4 TDI o mocy 75, 90 lub 105 KM), dłuższą listę opcji (m.in. aktywny tempomat, system automatycznego hamowania z niskich prędkości, LED-owe przednie lampy) oraz nowe, elektromechaniczne wspomaganie kierownicy. Do salonów trafi wiosną br.

Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen
Volkswagen Polo po liftingu (2014)Volkswagen

Odświeżone Polo pojawi się w salonach VW wiosną br.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas