Utrudnienia drogowe w Małopolsce

Utrudnienia w ruchu na drogach krajowych na terenie województwa małoposkiego - stan z dnia 8 czerwca 2002 r.

Utrudnienia w ruchu na drogach krajowych na terenie województwa małoposkiego - stan z dnia 8 czerwca 2002 r.

Droga krajowa nr 4:

trasa Kraków-Przemyśl, w Podgórskiej Woli od poniedziałku rozpocznie się remont nawierzchni, wzmacnianie poboczy i uzupełnianie nawierzchni zjazdów. Aby zminimalizować utrudnienia, prace będą prowadzone na odcinkach ok. dwustumetrowych. Kierowcy muszą liczyć się ze zwężeniami jezdni. Obowiązuje zakaz wyprzedzania, ograniczenie prędkości do 40km/h. Ruch wahadłowy będzie sterowany ręcznie. Prace potrwają do 30.09 2002 r.

Droga krajowa nr 7:

trasa Kraków-Kielce, w Strzeżowie i na obwodnicy Miechowa trwa odnowa nawierzchni - odbudowa poboczy bitumicznych, frezowanie nawierzchni i układanie górnej warstwy wiążącej i ścieralnej. Prace prowadzone są etapowo. Kierowcy mają do dyspozycji jezdnię zwężoną do 7 metrów. Obowiązuje ograniczenie prędkości do 50 km/h i zakaz wyprzedzania. Ruch wahadłowy jest sterowany sygnalizacją świetlną. Planowany termin zakończenia prac: 30.10.2002 r.

Reklama

Droga krajowa nr 7:

trasa Chabówka-Chyżne, w Spytkowicach (km 717+725, 717+765) z powodu osuwiska ruch odbywa się wahadłowo, jedną stroną jezdni. Planowany termin zakończenia prac: 30.09.2002 r.

Droga krajowa nr 44:

trasa Skawina-Oświęcim, na moście w Przeciszowie (nad potokiem Bachórz) ograniczono nośność obiektu do 6 ton. Ponadto z powodu zwężenia jezdni ruch odbywa się jednym pasem, środkiem drogi. Utrudnienia spowodowane są złym stanem przyczółków kamiennych mostu.

Planowany termin zakończenia prac: 30.05.2003 r.

Droga krajowa nr 44:

trasa Zator-Skawina, w Spytkowicach trwa rozbiórka i przebudowa drewnianego mostu, regulacja potoku Bachówka i przebudowa dojazdów do mostu. W związku z tym droga jest zamknięta. Kierowcy muszą korzystać z objazdów: od strony Krakowa drogą krajową nr 28 i powiatową nr 04210, przez Brzeźnicę-Tomice-Zator, od strony Oświęcimia przez Zator-Tomice-Brzeźnicę. Planowany termin zakończenia prac: 30.08.2002.r.

Droga krajowa nr 47:

trasa Kraków-Zakopane. Na odcinku Chabówka-Rdzawka (dł. 3,5 km) odbywa się przebudowa drogi. Ruch z obecnej jezdni przełożono na nowo wybudowaną jezdnię. Kierowców obowiązuje lokalne ograniczenie prędkości do 40 km/h. Planowany termin zakończenia prac: 30.08.2002 r.

Droga krajowa nr 75:

trasa Brzesko-Nowy Sącz, W Bilsku trwa remont mostu na Łososinie. Stopniowo wymieniana jest nawierzchnia, izolacja i wzmacniana konstrukcja mostu. Ruch, sterowany światłami odbywa się wahadłowo, jednym pasem, prawą połową drogi od strony Krakowa. Planowany termin zakończenia prac: 31.07.2002 r.

Droga krajowa nr 79:

trasa Kraków-Koszyce, w Nowym Brzesku nieprzejezdny jest odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Partyzantów (droga wlotowa od strony Proszowic) a Rynkiem. Trwa remont nawierzchni po budowie kanalizacji. Kierowcy muszą korzystać z objazdów: od strony Krakowa drogą wojewódzką nr 775, 778 i 768 przez Nowe Brzesko-Proszowice-Kazimierzę Wielką-Koszyce, a od strony Sandomierza: drogą wojewódzką nr 768 i 776 przez Koszyce-Kazimierzę Wielką-Proszowice-Kraków. Planowany termin zakończenia prac: początek czerwca 2002 r.

Nowy, most żelbetowy

Niecały rok trwała budowa nowego mostu w Barcicach (gmina Stary Sącz) w ciągu drogi krajowej nr 87, na trasie Nowy Sącz-Piwniczna. Choć jeszcze trwają prace wykończeniowe, nowy most już udostępniono kierowcom. Na czas inwestycji powstała droga technologiczna i most tymczasowy, objazdowy. W tej chwili są likwidowane. Decyzję o budowie podjęto, ponieważ stary, dwuprzęsłowy most z pomostem drewnianym był bardzo zniszczony i w sporej części zbutwiały. Został rozebrany. Nowy, jednoprzęsłowy most ma żelbetowy pomost. Spełnia najwyższe wymogi obciążeń wg Polskiej Normy. Piesi, poruszający się po moście mają do dyspozycji chodniki betonowe, oddzielone od jezdni stalowymi barierami. Do mostu prowadzą asfaltobetonowe, niezwykle wytrzymałe drogi dojazdowe. Nowy most ma długość 35 m i szerokość 10 m. Wykonano także kanalizację odwadniająca. Budowa trwała niecały rok i kosztowała 1 mln 600 tys zł. Całkowite zakończenie prac przewidywane jest na 19 czerwca.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy