Tragiczny rok na przejazdach kolejowych. Nie bój się wyłamać zapory

Szlabany kolejowe są skonstruowane tak, by łatwo je było wyłamać i uniknąć tragedii
Szlabany kolejowe są skonstruowane tak, by łatwo je było wyłamać i uniknąć tragediiPawel WodzynskiEast News

Spis treści:

  1. Tragiczny rok na przejazdach kolejowych
  2. Czerwone znaczy stop. Migające również
  3. Zapory kolejowej nie trzeba taranować, łatwo wyłamać ją samemu. Tak oszczędzisz samochód i pieniądze
  4. Wyłamanie rogatki ratuje życie. Ale musisz się spieszyć
  5. Awaria na przejeździe kolejowym? Żółta naklejka ratuje życie
  6. Jaka kara za wyłamanie szlabanu na przejeździe kolejowym? Nie musisz tracić zniżek w OC

Tragiczny rok na przejazdach kolejowych

Czerwone znaczy stop. Migające również

Czerwone światła informują, że do przejazdu zbliża się już pociąg, a rogatki zamkną się za kilka sekund
Rafał Wilgusiak, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Zapory kolejowej nie trzeba taranować, łatwo wyłamać ją samemu. Tak oszczędzisz samochód i pieniądze

Zobacz również:

Nieodpowiedzialni kierowcy na przejazdach kolejowych
Polskie drogi

Wjechali na zamknięty przejazd kolejowy i co teraz? Oni zareagowali źle

Krzysztof Mocek
Krzysztof Mocek

    Wyłamanie rogatki ratuje życie. Ale musisz się spieszyć

    Pamiętajmy jednak, że pociągi znajdują się w ruchu. Może zdarzyć się sytuacja, w której pociąg w momencie wyłamania rogatki minął TOP- podkreśla Wilgusiak.

    Awaria na przejeździe kolejowym? Żółta naklejka ratuje życie

    Jaka kara za wyłamanie szlabanu na przejeździe kolejowym? Nie musisz tracić zniżek w OC

    Polskie veto w sprawie normy Euro 7, wraca Outlander. Moto Flesz odc. 82