Toyota Yaris po liftingu od 39 900 zł

Toyota opublikowała cennik odświeżonego Yarisa. Najtańsza, benzynowa odmiana 1.0 w wersji Life kosztuje 39 900 zł.

Z zewnątrz Yaris upodobnił się do nowego Aygo - osłona chłodnicy i wlot powietrza w zderzaku tworzą kształt litery "X". Styliści dorzucili więcej lśniących listew oraz czerwone klosze tylnych lamp z diodami LED (wcześniej zarezerwowanymi dla hybrydy i wersji specjalnych). W kabinie pojawią się lepszej jakości materiały i nowe wersje kolorystyczne, poprawiono również wyciszenie. Zmiany objęły wreszcie usztywnienie nadwozia (36 dodatkowych spawów) oraz zestrojenie zawieszenia, które ma bardziej harmonijnie tłumić nierówności (nowe sprężyny i tylna belka).

Reklama

Tak jak dotychczas, Toyota Yaris będzie oferowana z dwoma silnikami benzynowymi (1.0 69 KM, 1.3 99 KM), jednym turbodieslem (1.4 90 KM) i 100-konnym napędem hybrydowym do wyboru. Wariant hybrydowy legitymuje się niższym zużyciem paliwa (średnio 3,3 zamiast 3,4 l/100 km; czytaj test: Toyota Yaris Hybrid), jednostki 1.3 oraz 1.4 zostały zmodyfikowane pod kątem ograniczenia wibracji, a silnik 1.0 został mocno zmodernizowany - jest lżejszy, szybciej się nagrzewa i ma większy stopień sprężania (11,5:1), zaś przeprojektowane tłoki sprzyjają korzystnym z punktu widzenia spalania mieszanki zawirowaniom powietrza w komorze. W rezultacie spadło zużycie paliwa (średnio 4,1 l/100 km z systemem start-stop).

Toyota Yaris po liftingu: polski cennik

 LifeActivePremiumDynamicPrestige
Wersja 3-drzwiowa1.0 69 KM M/T39 900 zł46 900 zł48 900 zł--
1.33 99 KM M/T44 100 zł50 100 zł52 100 zł--
1.4 diesel 90 KM M/T56 100 zł62 100 zł64 100 zł--
 
Wersja 5-drzwiowa1.0 69 KM M/T41 700 zł48 700 zł50 700 zł--
1.33 99 KM M/T45 900 zł51 900 zł53 900 zł61 900 zł61 900 zł
1.4 diesel 90 KM M/T57 900 zł63 900 zł65 900 zł-73 900 zł
Hybrid 10063 900 zł-66 900 zł74 900 zł-
Lakier metalik: 2000 zł
Lakier Pearl White (084): 2900 zł
Konwersja ciężarowa (od września 2014 r., tylko 3-drzwiowy w wersji Life+Business lub Active): 2100 zł
Nawigacja Toyota Touch 2 & Go: 2100 zł
Skrzynia Multidrive S (1,33 99 KM 5-drzwiowy, nie dotyczy wersji Life i napędu Hybrid): 5000 zł

Bazowy Yaris Life jest wyposażony w systemy ABS, VSC (stabilizacja toru jazdy), monitorowania ciśnienia w oponach, 4 poduszki powietrzne, centralny zamek, komputer pokładowy, wspomaganie kierownicy i elektrycznie sterowane szyby.

Droższa odmiana Active oferuje dodatkowo m.in. elektrycznie sterowane lusterka, miękkie wykończenie deski rozdzielczej, obrotomierz, radio CD/MP3 z portem USB i klimatyzację manualną, a Premium - kurtyny powietrzne, poduszkę kolanową kierowcy, Bluetooth, system multimedialny Toyota Touch z Bluetooth.

Warianty Dynamic i Prestige są także wyposażone w światła przeciwmgłowe, felgi aluminiowe, podłokietnik, kamerę cofania oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne.

W przypadku odmiany Hybrid, standardowo wyposażonej w przekładnię bezstopniową, obowiązują bogatsze listy wyposażenia - już wersja Life ma na pokładzie kurtyny powietrzne i poduszkę kolanową, miękkie materiały wykończeniowe, radio, elektrycznie sterowane boczne lusterka i automatyczną klimatyzację dwustrefową. Jak podkreśla Toyota, w porównaniu z benzynową odmianą 1.33 Active z przekładnią Multidrive S hybryda wymaga około 7 tys. zł dopłaty, a z turbodieslem - do 1 tys. zł przy niższych kosztach serwisowania.

msob

Toyota Yaris 100 Dynamic - TEST

Używana Toyota Yaris I (1999-2005) - OPINIE O SAMOCHODACH

Używana Toyota Yaris II (2005-2010) - OPINIE O SAMOCHODACH

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy