Toyota cenniejsza od Coca-Coli. Wyniki Best Global Brands 2022

Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu Best Global Brand.
Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu Best Global Brand.Toyotamateriały prasowe

Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną

Zobacz również:

    Najcenniejsze marki motoryzacyjne

    1. Toyota (6. miejsce w ogólnym rankingu) -  59,757 mld dolarów, wzrost o 10 proc.
    2. Mercedes (8. miejsce) - 56,103 mld dolarów, wzrost o 10 proc.
    3. Tesla (12. miejsce) - 48,002 mld dolarów, wzrost o 32 proc.
    4. BMW (13.) - 46,331 mld dolarów, wzrost o 11 proc.
    5. Honda (26.) - 22,837 mld dolarów, wzrost o 7 proc.
    6. Hyundai (35.) - 17,314 mld dolarów, wzrost o 14 proc.
    7. Audi (46.) - 14,976 mld dolarów, wzrost o 11 proc.
    8. Volkswagen (48.) - 14,819 mld dolarów, wzrost o 10 proc.
    9. Ford (50.) - 14,431 mld dolarów, wzrost o 12 proc.
    10. Porsche (53.) - 13,504 mld dolarów, wzrost o 15 proc.
    11. Nissan (61.) - 12,212 mld dolarów, wzrost o 10 proc.
    12. Ferrari (75.) - 9,365 mld dolarów, wzrost o 31 proc.
    13. Kia (87.)  - 6,612 mld dolarów, wzrost o 9 proc.
    14. Land Rover (98.) - 5,593 mld dolarów, wzrost o 10 proc.
    15. Mini (99.) - 5,579 mld dolarów, wzrost o 7 proc.
    Moto Flesz - odcinek 63. O przyszłości Izery i pierwszych cenach Jeepa z PolskiINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?