Świetny wynik Skody w pierwszym półroczu

34 672 zarejestrowane samochody to wynik z jakim Skoda zamyka pierwsze półrocze 2019 roku. Uzyskany przez markę rezultat podkreśla silną pozycję lidera na polskim rynku.

Skoda Octavia to od lat jeden z filarów sprzedaży czeskiej marki
Skoda Octavia to od lat jeden z filarów sprzedaży czeskiej markiInformacja prasowa (moto)

Wynik ten to m.in. efekt wysokiej sprzedaży modeli Octavia oraz Fabia, które są najczęściej wybieranymi przez Polaków samochodami oraz rosnącej popularności dwóch SUV-ów: Karoqa i Kodiaqa. Marka kontynuuje ofensywę i zapowiada rozbudowę oferty o kolejnego SUV-a, a także modele z napędem hybrydowym i elektrycznym.

- Z przyjemnością podsumowujemy pierwsze półrocze 2019 roku, w którym kolejny raz z rzędu zostaliśmy liderem rynku. Nie byłoby to możliwe bez zaufania, którym od lat darzą nas Polacy. Cieszę się, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Osiągnięte przez nas wyniki dowodzą, że kierunek który obraliśmy jest właściwy. Podkreśla to pozytywny odbiór nowej Skody Fabia, Octavii, czy modeli z rodziny SUV-ów. Jesteśmy przekonani, że nowości, które wkrótce uzupełnią nasze portfolio produktowe oraz modele z napędem hybrydowym i elektrycznym pozwolą nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty - podsumowuje Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.

Podwójne modelowe zwycięstwo

Pierwsze półrocze 2019 roku Skoda zamyka ze świetnymi wynikami dwóch bestsellerowych modeli. Najchętniej wybieranym przez Polaków autem była Octavia, której na rynek trafiło 10 334 egzemplarze. Kolejne miejsce na podium zajęła odświeżona w zeszłym roku Fabia. Dostarczono ją do klientów w liczbie 9 269 sztuk. Dzięki zmianom w obrębie designu nadwozia i wnętrza oraz rozwiązaniom technologicznym z zakresu bezpieczeństwa, stało się jeszcze chętniej wybieranym samochodem.

Skoda Scala, która może namieszać na polskim rynkuInformacja prasowa (moto)

Natomiast w przyszłym roku swoją premierę będzie miała nowa Octavia. Model, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, w 2020 roku zadebiutuje w kolejnej, czwartej odsłonie.

Skoda liderem zaufania

Wieloletnia dominacja Skody w Polsce to wyraz zaufania konsumentów i wynik konsekwentnie realizowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej. Nadchodzące miesiące to ekspansjazyskującego coraz większą popularność modelu Scala, który charakteryzuje się emocjonalnym designem oraz starannie zaprojektowanymi detalami.

W drugiej połowie roku polską premierę w portfolio marki będzie mieć także kolejny SUV, miejski Kamiq. Nowością w ofercie Skody będzie również odświeżona gama flagowego modelu Superb, który jako Superb Scout zadebiutuje w uterenowionej wersji.

Ofensywa modeli hybrydowych i elektrycznych

Gamę Superba uzupełni samochód z napędem hybrydowym typu plug-in Superb iV, który pozwoli nawet na 55 km bezemisyjnej jazdy (WLTP). Równocześnie zadebiutuje w pełni elektryczna Skoda Citigo e iV. Oba pojazdy wejdą do sprzedaży na początku 2020 roku.

- Skoda jest liderem rynku, który nie spoczywa na laurach. Aktywnie wprowadzamy nowe modele, a także, odważnie patrząc w przyszłość, poszerzamy naszą ofertę o napędy nisko- i bezemisyjne. W ten sposób jesteśmy blisko klienta i tworzymy dla niego całościową ofertę - podsumowuje Tomasz Porawski.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas