Suzuki Alto Turbo RS, czyli agresywny mieszczuch
Usportowiona wersja małego Alto oferuje kilka ozdób i mało mocy.

Suzuki zaprezentowało pod koniec zeszłego roku ósmą generację miejskiego Alto. Teraz zaś przyszedł czas na jego usportowioną wersję. Z zewnątrz rozpoznamy ją po czerwonych lub czarnych akcentach, 15-calowych alufelgach oraz poszerzonych progach.

We wnętrzu natomiast znalazły się czerwone obwódki nawiewów oraz czarne sportowe fotele z czerwonymi przeszyciami.

Pod maską pracuje ten sam, co w standardowej wersji, 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 98 Nm oraz o niesprecyzowanej mocy. Z pewnością nie przekracza ona 64 KM, ponieważ ograniczają ją przepisy dotyczących tak zwanych "Kei-car". Są to małe miejskie autka, których właścicielowi przysługują różnorakie ulgi.

Nie należy zatem oczekiwać szczególnie "sportowych" osiągów, ale producent i tak zdecydował się na poprawienie sztywności nadwozia, nastawów zawieszenia oraz zastosował inne hamulce.