Seat Tarraco z nowym wariantem napędowym

Gama Tarraco nie rozszerza się o nowy silnik, a jedynie nową kombinację silnika, skrzyni oraz napędu.

Seat Tarraco
Seat TarracoInformacja prasowa (moto)

Dotychczas osoby chętne na bazowy silnik 1.5 TSI o mocy 150 KM, mogły wybrać go w wersji ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła, albo dwusprzęgłową DSG i układem 4Drive. Teraz będzie dostępna także trzecia opcja.

Mało kto obecnie zjeżdża SUVami z asfaltu, ale coraz więcej osób przekonuje się do "automatów". Dlatego też Seat zaoferuje jednostkę 1.5 TSI w połączeniu z DSG i napędem na przednie koła. W takiej konfiguracji auto przyspiesza do 100 km/h w 9,5 s, a średnie spalanie oscyluje w granicach 7,1-8,0 l/100 km (według cyklu WLTP).

Nie wiemy póki co ile będzie kosztował taki wariant. Co więcej, cenniki na stronie Seata nie przewidują także odmiany z DSG i 4x4. Importer informuje jedynie o pierwszej konfiguracji, jaka pojawiła się w ofercie, czyli z przekładnią manualną i napędem na przód. Taka wersja wyceniona jest na 113 500 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas