Seat Ibiza Cupra po faceliftingu

Seat prezentuje produkcyjną wersję najmocniejszej Ibizy po faceliftingu. Prototyp auta zadebiutował kilka miesięcy temu, podczas kwietniowych targów motoryzacyjnych w Pekinie.

Seat Ibiza Cupra po faceliftingu
Seat Ibiza Cupra po faceliftinguSeat

Od prototypu Ibiza Cupra różni się jedynie detalami. Do jej napędu nadal służy 1,4-litrowy silnik TSI, zaopatrzony w turbosprężarkę oraz kompresor. I nadal wyciska on z siebie 180 koni mechanicznych i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Mimo że moc silnika pozostała bez zmian, poprawiły się osiągi - od 0 do 100 km/h Ibiza przyspiesza w czasie 6,9 sekundy i może rozpędzić się maksymalnie do 228 km/h. To lepiej od modelu sprzed faceliftingu, odpowiednio, o 0,3 sekundy oraz o 3 km/h.

Podobnie jak słabsze odmiany, Ibiza przeszła czysto kosmetyczne zmiany. Z zewnątrz obejmują one nowy przedni zderzak, lampy z LED-owymi światłami do jazdy dziennej oraz wkłady tylnych lamp, a w kabinie - nowy system multimedialny z nawigacją.

Seat Ibiza Cupra

Seat Ibiza Cupra po faceliftingu (czytaj artykuł)

Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat
Seat Ibiza CupraSeat

Odnowiony Seat Ibiza Cupra trafi na europejski rynek na początku przyszłego roku.

Maciej Struk

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas