Salon Paryż 2014 - Nissan 370Z Nismo po liftingu w Europie
Nissan wprowadza do europejskiej oferty odświeżone coupe 370Z Nismo. Zmiany objęły również "cywilne" wydanie modelu.
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z Nismo (więcej informacji)
W zmodernizowanej "370" Nismo najbardziej zwraca uwagę agresywniej stylizowany przedni zderzak z czerwonymi akcentami, subtelne zmiany w tylnej partii nadwozia oraz 19-calowe obręcze o nowym wzorze. Lotka zderzaka w połączeniu z mniejszym spojlerem zapewniają teraz jeszcze większą siłę docisku. Nissan zmienił również krój foteli Recaro i zaktualizował listę wyposażenia - model będzie dostępny z nowym systemem multimedialnym, ułatwiającą pakowanie kamerą 360 st. oraz, na życzenie, z 7-biegową skrzynią automatyczną. Wcześniej wariant Nismo oferowano wyłącznie z 6-stopniową przekładnią manualną.
Na deser japońscy inżynierowie zmienili zestrojenie zawieszenia, które ma skuteczniej ograniczać wstrząsy, oraz poprawili wyciszenie kabiny i wzmocnili izolację nadkoli.
Tak jak dotychczas, do napędu 370Z Nismo służy 3,7-litrowa V-szóstka o mocy 344 KM i 371 Nm maksymalnego momentu. Osiągi? Od zera do "setki" w 5,2 s i prędkość maksymalna równa 250 km/h.
Zmiany objęły także standardową odmianę "zetki". Lista nowości obejmuje nowe, 18-calowe obręcze, fotele o lżejszej konstrukcji, wyróżniające się lepszym trzymaniem bocznym i zapewniające wygodniejszą pozycję za kierownicą, oraz - podobnie jak w Nismo - skuteczniejsze wyciszenie i zawieszenie o bardziej komfortowych nastawach, zaopatrzone w nowe amortyzatory i tylne sprężyny.
Zmodernizowany Nissan 370Z i 370Z Nismo pojawią się w europejskiej ofercie producenta we wrześniu br. Wtedy też zostaną ujawnione ceny modelu.
msob