Nissan 370Z Nismo - test

Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.
Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.Motor
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.Motor

Nissan 370Z Nismo

Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor

Nissan 370Z Nismo

...regulacja odległości fotela od kierownicy i kąta pochylenia oparcia odbywa się elektrycznie.
...regulacja odległości fotela od kierownicy i kąta pochylenia oparcia odbywa się elektrycznie.Motor
Tylny spoiler, zarezerwowany dla Nismo, wyraźnie pogarsza widok w lusterku wstecznym.
Tylny spoiler, zarezerwowany dla Nismo, wyraźnie pogarsza widok w lusterku wstecznym.Motor
Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.
Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.Motor
Siedzi się nisko, a...
Siedzi się nisko, a...Motor
3,7-litrowy silnik V6 ma o 16 KM więcej niż w zwykłym 370Z. Do 100 km/h rozpędza auto w 5,6 s.
3,7-litrowy silnik V6 ma o 16 KM więcej niż w zwykłym 370Z. Do 100 km/h rozpędza auto w 5,6 s.Motor
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.Motor
Okrągłe zegary na szczycie deski rozdzielczej. Od lewej: wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ładowania akumulatora oraz cyfrowy zegarek.
Okrągłe zegary na szczycie deski rozdzielczej. Od lewej: wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ładowania akumulatora oraz cyfrowy zegarek.Motor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor

Nissan 370Z Nismo - podsumowanie

  • Bardzo dobre osiągi,
  • znakomita przyczepność,
  • precyzyjna przekładnia,
  • skuteczny system Synchro Rev Control,
  • pewne prowadzenie.
  • Słaba widoczność z miejsca kierowcy,
  • tylko przeciętna skuteczność hamulców,
  • regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie.

Wyróżniki 370Z Nismo

Lusterka wsteczne z szarą obudową zarezerwowano dla Nismo.
Lusterka wsteczne z szarą obudową zarezerwowano dla Nismo.Nissan
Felgi przednie są lżejsze od standardowych 0,8 kg, a tylne – 0,1 kg.
Felgi przednie są lżejsze od standardowych 0,8 kg, a tylne – 0,1 kg.Nissan
Spoiler zapewnia lepszy docisk tylnej osi przy wysokich prędkościach.
Spoiler zapewnia lepszy docisk tylnej osi przy wysokich prędkościach.Nissan
Wydech ma średnicę 61 mm – o 1 mm większą w stosunku do tego z 370Z.
Wydech ma średnicę 61 mm – o 1 mm większą w stosunku do tego z 370Z.Nissan

Dane techniczne: Nissan 370Z Nismo

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
3696 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
344 KM/7400
Maks. moment obrotowy
371 Nm/5200
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
6-biegowa/manualna
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
441/187/132 cm
Rozstaw osi
255 cm
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1535/265 kg
Poj. bagażnika
235 l
Poj. zbiornika paliwa
72 l (Pb 98)
Opony (przód; tył)
245/40 R19; 285/35 R19
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,6 s
Elastyczność 60-100 km/h
5,2 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
10,6 s (6. bieg) →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,7 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,5 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
73,5 dB
Rzeczywista prędkość*
97 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,4
Zużycie paliwa
 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
15,3/7,9/10,6
Teoretyczny zasięg
680 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
16,8/9,3/13,1
Rzeczywisty zasięg (benz.+LPG)
550 km
Cena wersji podstawowej**
229 900 zł
Cena
229 900 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
*przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem