Nissan 370Z Nismo - test

Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.
Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.Motor
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.
Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.Motor

Nissan 370Z Nismo

Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor
Nissan 370Z Nismo
Nissan 370Z NismoMotor

Zobacz również:

    Nissan 370Z Nismo

    ...regulacja odległości fotela od kierownicy i kąta pochylenia oparcia odbywa się elektrycznie.
    ...regulacja odległości fotela od kierownicy i kąta pochylenia oparcia odbywa się elektrycznie.Motor
    Tylny spoiler, zarezerwowany dla Nismo, wyraźnie pogarsza widok w lusterku wstecznym.
    Tylny spoiler, zarezerwowany dla Nismo, wyraźnie pogarsza widok w lusterku wstecznym.Motor
    Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.
    Dzięki pakietowi aerodynamicznemu Nismo generuje taki sam docisk jak Nissan GT-R.Motor
    Siedzi się nisko, a...
    Siedzi się nisko, a...Motor
    3,7-litrowy silnik V6 ma o 16 KM więcej niż w zwykłym 370Z. Do 100 km/h rozpędza auto w 5,6 s.
    3,7-litrowy silnik V6 ma o 16 KM więcej niż w zwykłym 370Z. Do 100 km/h rozpędza auto w 5,6 s.Motor
    Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.
    Skórzano-zamszowa kierownica zapewnia pewny chwyt, ale jest regulowana tylko na wysokość. Zestaw multimedialny mógłby być bardziej intuicyjny. Na mapie nawigacji zabrakło np. nowego odcinka A2.Motor
    Okrągłe zegary na szczycie deski rozdzielczej. Od lewej: wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ładowania akumulatora oraz cyfrowy zegarek.
    Okrągłe zegary na szczycie deski rozdzielczej. Od lewej: wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ładowania akumulatora oraz cyfrowy zegarek.Motor
    Nissan 370Z Nismo
    Nissan 370Z NismoMotor

    Nissan 370Z Nismo - podsumowanie

    • Bardzo dobre osiągi,
    • znakomita przyczepność,
    • precyzyjna przekładnia,
    • skuteczny system Synchro Rev Control,
    • pewne prowadzenie.
    • Słaba widoczność z miejsca kierowcy,
    • tylko przeciętna skuteczność hamulców,
    • regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie.

    Wyróżniki 370Z Nismo

    Lusterka wsteczne z szarą obudową zarezerwowano dla Nismo.
    Lusterka wsteczne z szarą obudową zarezerwowano dla Nismo.Nissan
    Felgi przednie są lżejsze od standardowych 0,8 kg, a tylne – 0,1 kg.
    Felgi przednie są lżejsze od standardowych 0,8 kg, a tylne – 0,1 kg.Nissan
    Spoiler zapewnia lepszy docisk tylnej osi przy wysokich prędkościach.
    Spoiler zapewnia lepszy docisk tylnej osi przy wysokich prędkościach.Nissan
    Wydech ma średnicę 61 mm – o 1 mm większą w stosunku do tego z 370Z.
    Wydech ma średnicę 61 mm – o 1 mm większą w stosunku do tego z 370Z.Nissan

    Dane techniczne: Nissan 370Z Nismo

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    3696 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    344 KM/7400
    Maks. moment obrotowy
    371 Nm/5200
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    6-biegowa/manualna
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    441/187/132 cm
    Rozstaw osi
    255 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1535/265 kg
    Poj. bagażnika
    235 l
    Poj. zbiornika paliwa
    72 l (Pb 98)
    Opony (przód; tył)
    245/40 R19; 285/35 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,2 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,6 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,2 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    10,6 s (6. bieg) →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,7 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,5 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    73,5 dB
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,4
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    15,3/7,9/10,6
    Teoretyczny zasięg
    680 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    16,8/9,3/13,1
    Rzeczywisty zasięg (benz.+LPG)
    550 km
    Cena wersji podstawowej**
    229 900 zł
    Cena
    229 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem