Salon Genewa 2014 - Nissan Juke Nismo RS

U boku odnowionego Juke’a debiutuje w Genewie europejski wariant odmiany Nismo RS.

Salon Genewa 2014 - Nissan Juke Nismo RS
Salon Genewa 2014 - Nissan Juke Nismo RSNissan

Nissan Juke Nismo RS po raz pierwszy pojawił się w listopadzie ubiegłego roku w Las Vegas (więcej informacji: Juke Nismo RS - więcej mocy). Europejska odmiana praktycznie nie różni się od amerykańskiej - ma nowe felgi i czerwone akcenty karoserii, a w środku - kubełkowe fotele Recaro oraz zamszową kierownicę. Pod maskę trafił 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, względem wersji Nismo wzmocniony z 200 do 218 KM. W modelu z napędem na obie osie współpracuje on z bezstopniową przekładnią X-tronic, symulującą 8 przełożeń, i generuje maksymalny moment obrotowy 250 Nm (tak samo jak słabszy Juke Nismo). Wariant przednionapędowy występuje z 6-biegową skrzynią ręczną oraz mechaniczną szperą, ale dysponuje wyższym maksymalnym momentem obrotowym - 280 Nm.

Juke Nismo RS wyróżnia się też wydajniejszymi hamulcami z 320-milimetrowymi tarczami przedniej osi (Nismo: 296 mm) i wentylowanymi z tyłu, sztywniejszymi nastawami zawieszenia oraz dodatkowymi usztywnieniami nadwozia.

Nissan Juke Nismo RS

Nissan Juke Nismo RS (więcej informacji)

Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan
Nissan Juke Nismo RS (2015)Nissan

Mateusz Struk

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas