Renault Fluence po faceliftingu

Produkowane od 2009 roku Renault Fluence doczekało się faceliftingu. Zmodernizowany model upodobnił się do najnowszego Clio.

Renault Fluence po faceliftingu
Renault Fluence po faceliftinguRenault

Przód Fluence'a zdobi teraz słusznych rozmiarów emblemat Renault. Auto otrzymało nowe lampy z LED-ami do jazdy dziennej, inaczej ukształtowany zderzak, a także przeprojektowane wkłady tylnych świateł i odświeżone wzory felg aluminiowych.

W kabinie uwagę zwraca zmieniony panel instrumentów, nowe materiały wykończeniowe oraz system multimedialny z Bluetoothem i USB.

Nowością pod maską odnowionego Fluence'a jest 1,6-litrowy silnik benzynowy o mocy 115 KM połączony z nową przekładnią bezstopniową X-Tronic CVT, która ma pomóc w redukcji zużycia paliwa. Według Francuzów auto zużywa średnio 6,4 l/100 km, czyli o 1,3 l/100 km mniej niż z ręczną skrzynią 6-biegową.

Renault Fluence po faceliftingu

Renault Fluence po faceliftingu (czytaj artykuł)

Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault
Renault Fluence po faceliftinguRenault

Obok dotychczasowego turbodiesla 1.5 dCi o mocy 110 KM, Renault na niektórych rynkach zaoferuje także mocniejszą jednostkę 1.6 dCi o mocy 130 KM. Według danych producenta, na przejechanie 100 km potrzebuje on średnio 4,6 l oleju napędowego.

Renault Fluence nadal będzie produkowane w tureckiej Bursie. Sprzedaż modelu po faceliftingu ruszy na początku 2013 r.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas