Porsche 911 Carrera - wersja bazowa
Do obecnej już na rynku wersji Carrera S nowej generacji 911, dołącza podstawowa odmiana. Chociaż słowo "podstawowa" jest tu myląca.
911 Carrera napędzana jest tym samym silnikiem, co wersja mocniejsza, ale zdławionym do 385 KM (zamiast 450 KM). Nadal jednak mamy do czynienia z autem wyjątkowo szybkim - sprint do 100 km/h trwa jedynie 4,2 s, a decydując się na pakiet Sport Chrono, skracamy go o 0,2 s. Prędkość maksymalna to 293 km/h.
Porsche 911 Carrera
Moc trafia na tylne koła za pośrednictwem 8-biegowej przekładni dwusprzęgłowej. Porsche nie przewiduje skrzyni manualnej.
Wizualnie Carrera nie różni się niczym od wersji S. Zastosowano w niej tylko o cal mniejsze felgi - te z przodu mają 19 cali (opony 235/40), a z tyłu 20 cali (opony 295/35). Mniejsze są także hamulce z tarczami o średnicy 330 mm na obu osiach.
Ceny 911 Carrera zaczynają się od 520 tys. zł za wersję coupe oraz 589 tys. zł za kabriolet. Niedługo do oferty dołączy Carrera 4, czyli wersja z napędem na wszystkie koła.