Polskie Triggo na brytyjskich drogach. Jeździ bez kierowcy!

Paweł Rygas

Oprac.: Paweł Rygas

Triggo ma zmienną szerokość przedniej osi i dwa tryby jazdy
Triggo ma zmienną szerokość przedniej osi i dwa tryby jazdyInformacja prasowa (moto)
"Nasz pojazd jest testowany pod kątem zdalnego sterowania i już teraz z sukcesem Triggo przebazowywane jest po wyznaczonym terenie w Milton Keynes. Pilotaż ten jest dla nas szczególnie ważny, gdyż przybliża Triggo do wdrożenia praktycznej koncepcji Mobility-on-Demand. Dzięki niej użytkownik nie będzie musiał szukać najbliższego, wynajmowanego pojazdu. Za pomocą aplikacji na telefonie zamówi Triggo pod dany adres, a teleoperator doprowadzi pojazd do wskazanego celu - mówi Rafał Budweil, Prezes Zarządu Triggo S.A.
W najbliższym czasie spodziewamy się debiutu naszej spółki na rynku NewConnect. Obecność na giełdzie wzmocni naszą wiarygodność, przejrzystość biznesu i umożliwi inwestorom partycypację we wzroście wartości Triggo. Podtrzymujemy wcześniejsze plany operacyjne i strategiczne, a pilotaż na Wyspach Brytyjskich jest realizacją jednej z zapowiedzi z okresu IPO - dodaje Rafał Budweil.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?