Polacy coraz chętniej kupują samochody Mitsubishi

Od wielu miesięcy w Polsce rośnie zainteresowanie samochodami Mitsubishi. Ubiegłoroczny sukces ma swoją kontynuację - w styczniu 2019 roku Polacy zarejestrowali aż 26 proc. więcej nowych aut japońskiego producenta niż przed rokiem.

Sprzedaż opiera się na modelach ASX i Outlander
Sprzedaż opiera się na modelach ASX i OutlanderInformacja prasowa (moto)

Skąd taka popularność Mitsubishi, która to marka raczej nie rozpieszcza swoich fanów nowymi modelami (w ofercie znajduje się 6-letni Outlander, 10-letni ASX czy 13-letnie Pajero)?

W styczniu 2019 roku zarejestrowano w Polsce 626 samochodów Mitsubishi. Bestsellerem nadal pozostaje ASX, który trafił do 259 nabywców. O 28 proc. większym zainteresowaniem cieszył Outlander, który zdobył 171 klientów.

Natomiast jedyny nowy model japońskiej marki, czyli Eclipse Cross, który trafił na rynek pod koniec 2017 roku, zajmuje 3. miejsce w rankingu, notując w styczniu 127-procentowy wzrost sprzedaży. Dodatkowo o 200 proc. wzrosło zainteresowanie pickupem L200, a Pajero potroiło swój ubiegłoroczny rezultat.

Te spektakularne wzrosty procentowe wynikają jednak z niewielkiego wolumenu - modele inne niż Outlander i ASX w sumie w styczniu znalazły 196 nabywców.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas