Po całym świecie jeżdżą wąsate Lamborghini. Co to za akcja?

Właściciele Lamborghini na całym świecie przyłączają się do akcji, która ma promować troskę o męskie zdrowie. O co chodzi?

Wąsate Lamborghini to element akcji Movember
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe

To element akcji Movember, której znakiem charakterystycznym są właśnie wąsy. Od dziewięciu lat na całym świecie listopad jest miesiącem, w którym prowadzi się kampanię mającą przypominać mężczyznom o problemach zdrowotnych, z jakimi musi mierzyć się współczesny facet - chorobach psychicznych, samobójstwach, a także raku prostaty i raku jąder. Akcja ta rozpoczęła się lokalnie w 2003 r., ale z czasem rozrosła się do globalnej kampanii, która wspierana przez wielkie marki trafia do milionów mężczyzn na całym świecie.

Nazwa akcji pochodzi od angielskich słów November i moustache, czyli listopad oraz wąsy. Organizatorzy kampanii zachęcają mężczyzn do zapuszczenia wąsów na listopad, by w ten sposób przykuć zainteresowanie innych i być może przyczynić się do zainteresowania ich ruchem Movember i ideą związaną z promowaniem zdrowia. Wchodząc na stronę movember.com można dowiedzieć się na co zwracać uwagę w kwestii zdrowia psychicznego i rozpoznać symptomy, które sugerują, że ktoś może potrzebować pomocy. Nie brakuje tam również porad związanych z profilaktyką i rozpoznawaniem wczesnych objawów raka jąder.

Lamborghini Movember

Lamborghini wspiera akcję Movember

Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe
Wąsate Lamborghini to element akcji Movembermateriały prasowe

***

"Wydarzenia": "Akcja znicz". Policja zatrzymała 309 nietrzeźwych kierowców w jeden dzieńPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas