Phantom w Burj Al Arab
Luksusowy hotel Burj Al Arab w Dubaju, jedyny który może poszczycić się siedmioma gwiazdkami kupił dwa nie mniej luksusowe auta.
To rolls-royce phantom, którymi będą wożeni goście z lotniska do hotelu. Samochody te uzupełnią flotę ośmiu „rollsów” model silver seraphs. Rolls-Royce phantom został zaprezentowany po raz pierwszy w styczniu 2003 roku na międzynarodowym salonie samochodowym NAIAS (North American International Auto Show).
W roku ubiegłym powstało 481 egzemplarzy phantoma, z czego 200 sztuk wyprodukowano w samym listopadzie i grudniu. Wszystkie auta już w fazie fabrycznej zostały przystosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta.
Połowa sprzedanych pojazdów trafiła jednak do USA - największego rynku dla Rolls-Royca. Ponadto punkty sprzedaży znajdują się w 23 państwach świata, w tym w Australii, Malezji, Rosji, Tajlandii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Łącznie na świecie jest 61 salonów dealerskich marki Rolls-Royce, a w 2004 roku liczba ta ma wzrosnąć do 70.
Wybudowany w 1999 roku hotel Burj Al Arab (czyli Wieża Arabska) to także synonim luksusu. Budowla ta w kształcie żagla, który wznosi się ponad 321 metrów ponad Zatokę Arabską został zbudowany na sztucznej wyspie. Fasada żagla została wykonana z dwuwarstwowego białego włókna szklanego. Także białe są wszystkie rolls-royce.