Peugeot 308 po liftingu - polskie ceny
Wiemy już ile trzeba będzie zapłacić za zmodernizowanego Peugeota 308 i jakie wyposażenie oferuje.
Face lifting Peugeota 308 nie przyniósł rewolucyjnych zmian. Ograniczyły się one głównie do kosmetyki przednich i tylnych świateł, grilla, a także nowych lakierów i wzorów felg aluminiowych.
Prawdziwe nowości pojawiły się za to pod maską - do gamy dołączyła jednostka 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM, a także (zupełnie nowy) 1.5 BlueHDi rozwijający 130 KM. Oba silniki można połączyć z 8-biegową skrzynią automatyczną (kolejna nowość), ale dostępne będą dopiero pod koniec roku.
Ceny odświeżonego Peugeota 308 zaczynają się od 68 tys. zł za 110-konną odmianę 1.2 PureTech z wyposażeniem Access. Obejmuje ono między innymi klimatyzację manualną, radio z Bluetooth, tempomat i światła LED do jazdy dziennej.
Przynajmniej 75 600 zł zapłacimy chcąc wybrać mocniejszą, 130-konną wersję, która łączy się przynajmniej z odmianą Active. Jest ona wzbogacona choćby o automatyczną klimatyzację, system multimedialny z 7-calowym wyświetlaczem (zmieniony przy okazji modernizacji), felgi aluminiowe (16") oraz czujnik deszczu i zmierzchu.
Na szczycie gamy znajdziemy wyposażenie Allure (od 82 600 zł), oferujące pakiet asystentów kierowcy (wykrywanie zmęczenia, ograniczeń prędkości, asystenta pasa ruchu, automatyczne światła drogowe - wszystko to nowości w gamie 308), sportowe fotele przednie oraz czujniki parkowania z tyłu i z przodu.
Gama Peugeota 308 obejmuje także wersję "flotową" Bussiness Line (od 73 300 zł), usportowioną GT (silnik 1.6 e-THP 205 KM, 105 600 zł) oraz sportową GTi (272 KM, 139 900 zł).