Operator parkingów oddaje pieniądze kierowcom. Co się stało?

Wprowadzali klientów w błąd. UOKiK każe im oddać pieniądze konsumentów
Wprowadzali klientów w błąd. UOKiK każe im oddać pieniądze konsumentówJacek Boron/REPORTEREast News

Straszyli klientów, by ponieśli opłatę. UOKIK reaguje

Firma WEIP wprowadzała klientów w błąd i odrzucała ich reklamacje.
Firma WEIP wprowadzała klientów w błąd i odrzucała ich reklamacje.Andrzej StawińskiEast News

Reklamacje odrzucali. Złożenie skargi było kłopotliwe

Liczba skarg na zarządców parkingów z roku na rok wzrasta, dlatego konsekwentnie weryfikujemy rzetelność tych przedsiębiorców. Nieustannie zaskakują nas przypadki obciążenia konsumentów opłatą, mimo że nie upłynął dopuszczalny czas parkowania czy ignorowanie zasadnych reklamacji, gdzie konsument był w stanie udowodnić posiadanie biletu parkingowego. Nie kwestionujemy systemu płatnych miejsc postojowych, ale niesłusznie naliczane opłaty dodatkowe i utrudnianie procesu reklamacji.
powiedział Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK.

UOKIK podjął decyzję. WEIP odda klientom pieniądze i zapłaci karę

Jakimi parkingami zarządza WEIP?

  • Golub-Dobrzyń - ul. Marii konopnickiej
  • Gdańsk - ul. Dmowskiego
  • Kalisz - ul. Poznańska
  • Malbork - ul. Dworcowa
  • Malbork - ul. Piastowska 2 McDonald's
  • Warszawa - Plac czerwca 1976 roku 1
  • Warszawa - ul. Konwiktorska 6
  • Warszawa - ul. Namysłowska 8
  • Warszawa - ul. Pory 78
  • Władysławowo - ul. Hryniewickiego
  • Władysławowo - ul. Portowa
  • Płock - ul. Górna 32
  • Olesno - ul. Klonowa
  • Elbląg - ul. Królewiecka 195
  • Sochaczew - ul. Pokoju 3a
  • Słupsk - ul. Starzyńskiego
  • Lublin - ul. Abramowicka 2
"Wydarzenia": Chełm podpisał umowę na zakup 26 NesoBusówPolsat NewsPolsat News