Ofensywa Hyundaia

Ubiegły rok był wyjątkowo udany dla Hyundai'a w Polsce. Sprzedaż Hyundai Motor Poland wzrosła o 199 procent w stosunku do 2003 roku.

Po kilku trudnych latach marka Hyundai wydaje się odzyskiwać utracony rynek. Punktem zwrotnym stało się włączenie Polski do struktur Unii Europejskiej, które skutkowało zniesieniem ponad 30-procentowego cła na samochody importowane spoza Europy.

Dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej połączonej z 3-letnim okresem gwarancji bez limitu kilometrów klienci wrócili do salonów Hyundai, w wyniku czego 2004 rok zamknął się dla HMP wynikiem sprzedaży 3504 sztuk.

Pomimo znacznego pogorszenia się sytuacji dla producentów i dystrybutorów samochodów w Polsce, druga połowa roku była dla polskiego oddziału Hyundai Motor bardzo dobra. Najlepiej sprzedającym się modelem było najmniejsze auto Hyundai'a w Polsce - Getz (2585 sztuk), na drugim miejscu uplasował się Accent (549 sztuk), kolejne miejsca zajęły Santa Fe, Matrix, Terracan, H-1, Elantra Coupe.

Reklama

Wiosną 2005 na polskim rynku pojawią się dwa nowe modele - Sonata (klasa wyższa)

i Tucson (SUV).

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: motor | ofensywa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy