Oddał fundacji 82 opony. Dostał 1,5 mln zł kary i urzędnicy idą w zaparte

WSA będzie się musiał zająć sprawą 82 opon przekazanych w dobrej wierze i naliczonej przez urzędników grzywny. Dla przedsiębiorcy oznacza to dodatkowe dwa lata stresu
WSA będzie się musiał zająć sprawą 82 opon przekazanych w dobrej wierze i naliczonej przez urzędników grzywny. Dla przedsiębiorcy oznacza to dodatkowe dwa lata stresuPiotr KamionkaReporter
Pamiętam, że chodziło o sprzedaż, ale gdy dowiedziałem, że to inwestycja proekologiczna, zdecydowałem się przekazać opony nieodpłatnie. Pomysł bardzo mi się spodobał i po prostu zdecydowaliśmy się pomóc. Wybraliśmy co ładniejsze egzemplarze (ważny był też aspekt wizualny) i własnym busem zawieźliśmy opony na plac budowy.
wspomina w rozmowie z Interią pan Sławomir.

Kara dla wulkanizatora wzrosła z 300 zł do 1,5 mln zł

1,1 mln zł kary za "składowanie odpadów" w parku narodowym

Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców w obronie firmy z Suwałk

Wyrok korzystny dla wulkanizatora z Suwałk. Ale urzędnicy nie składają broni

Organy władzy publicznej, które powinny służyć obywatelowi, z niezrozumiałych powodów doprowadzają do wydłużenia obecnego postępowania, zamiast zgodnie z wyrokiem WSA przystąpić do ponownego, bardziej skrupulatnego rozpatrzenia sprawy
dodaje Lisowski
Tok rozumowania organów wyrażony w ich decyzjach świadczy o zdecydowanie niewystarczającym pochyleniu się nad sprawą, a w przypadku zaskarżonej decyzji wręcz o niechlujnym opracowaniu jej uzasadnienia.

Kraj dla ludzi o mocnych nerwach

Stan zdrowia wulkanizatora, który oddał 82 opony, nikogo nie interesuje

Przecież samo ryzyko zapłaty kary w wysokości 1,75 mln zł i widmo straty całego dorobku życia, powoduje rozstrój zdrowia całej rodziny. Czy organ w ogólne wziął pod uwagę choćby taką sytuację, że samo prowadzenie takiego postępowania i potencjalne ryzyko zapłaty tak ogromnej kwoty, powoduje, że przedsiębiorca nie ma szans na rozwój, bowiem żadna instytucja finansowa nie udzieli mu finansowania?
Moto Flesz - odcinek 74. Dlaczego elektryki nigdy nie będą tanieINTERIA.PL