Nowy system eSCOR ocenia polskich kierowców. Jedynka oznacza spore wydatki

Z systemu eSCOR bezpłatnie skorzystać może każdy kierowca w Polsce
Z systemu eSCOR bezpłatnie skorzystać może każdy kierowca w PolsceMateusz Kotowicz/REPORTERAgencja SE/East News

Jak działa elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka?

Ocena 5 w jednej z grup nie musi oznaczać mniej ryzykownego zachowania niż 2 w innej grupie. Jako przykład można wskazać młodych kierowców, wśród których częstotliwość szkód jest zdecydowanie wyższa niż w przypadku tych bardziej doświadczonych, zatem takie grupy należy analizować osobno
tłumaczy Kamil Gala, dyrektor Departamentu Zasobów Informacyjnych i Analiz w Funduszu.

Co ocenia Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka eSCOR?

  • wiek,
  • miejsce zamieszkania,
  • przebieg ubezpieczenia,
  • historia szkód.
  • rodzaj i marka pojazdu,
  • moc i pojemność silnika
  • liczba lat ubezpieczenia OC i AC.
Chcemy pokazać, jak ważna dla kierowcy jest jego historia ubezpieczeniowa i jak osoby takie jak on wypadają na tle innych osób z tej samej grupy wiekowo-geograficznej. To o tyle użyteczne, że od razu można sprawdzić swoją historię polis i szkód komunikacyjnych
mówi w rozmowie z Interią Damian Ziąber z UFG.

Jak sprawdzić swoją ocenę w Systemie Centralnej Oceny Ryzyka?

By założyć konto w UFG wystarczy posiadać profil zaufany
By założyć konto w UFG wystarczy posiadać profil zaufany.
Nawigacja nie jest najlpsza ale po chwili da się w tym połapać
Nawigacja nie jest najlpsza ale po chwili da się w tym połapać .

Jak ocenił mnie system eSCOR?

Moja ocena w systemie eSCOR
Moja ocena w systemie eSCOR.
Niestety, mam za szybkie auto, by dostać 5. Problemem jest pojemność(2,4 l) i moc silnika (140 KM)
Niestety, mam za szybkie auto, by dostać 5. Problemem jest pojemność(2,4 l) i moc silnika (140 KM).
Moto Flesz - odcinek 76. Drożejąca autostrada A4, kto produkuje najwięcej aut na świecie?INTERIA.PL