Nowy Phaeton z aluminiowym nadwoziem

Volkswagen Phaeton (2010)
Volkswagen Phaeton (2010)Volkswagen
Zgodnie z życzeniem Piëcha, Phaeton był w stanie jechać przez 24 godziny bez przerwy z prędkością 300 km/h w temperaturze powietrza sięgającej 50 st. Celsjusza, utrzymując w kabinie temperaturę na poziomie 22 st.

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen
Volkswagen Phaeton
Volkswagen PhaetonVolkswagen