Nowy Lexus RC F oraz Track Edition

Zmodernizowanego Lexusa RC już widzieliśmy, teraz przyszedł czas na jego usportowioną odmianę F.

Lexus RC F
Lexus RC FLexus

Modernizacja Lexusa RC F przyniosła szereg zmian mających na celu redukcję masy (między innymi aluminiowe elementy zawieszenia, mniejszy kolektor dolotowy i kompresor klimatyzacji). Producent nie podaje jednak ile kilogramów udało się w ten sposób zaoszczędzić.

Lexus RC F i RC F Track Edition

Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus
Lexus RC FLexus

Wiemy natomiast, że ubyło także koni mechanicznych z 5-litrowego silnika V8. Zamiast 477, oferuje teraz 463 KM. Nie jest to więc różnica zauważalna, szczególnie, że osiągi auta uległy poprawie. Dzięki zastosowaniu systemu kontroli startu, RC F przyspiesza teraz do 100 km/h w 4,1 s (dotychczas 4,5 s).

Modyfikacje wizualne są takie, jak w zwykłych odmianach. Auto ma nowy pas przedni ze zmienionym (wielkim) grillem oraz reflektorami LED. Podobnie z tyłu zdecydowano się na nowy zderzak oraz odświeżenie świateł.

Wraz z face liftingiem do gamy dołącza limitowana wersja Track Edition. Wyróżnia się ona poprawioną aerodynamiką (w tym dużym, stałym spojlerem na klapie bagażnika) oraz masą własną zredukowaną o około 80 kg. Samochód wyposażony jest w hamulce z tarczami węglowo-ceramicznymi, a porusza się na 19-calowych, kutych obręczach. Z kolei układ wydechowy wykonano z tytanu.

Lexus RC FLexus

Produkcja nowego Lexusa RC F oraz RC F Track Edition rozpocznie się w marcu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas