Nowe BMW X5 50d

Do gamy nowej X-piątki dołącza wariant 50d, zasilany 381-konnym turbodieslem.

BMW X5 50d (2014)
BMW X5 50d (2014)BMW

Znany z poprzednika, 3-litrowy silnik wspomaga się trzema turbosprężarkami i generuje 740 Nm maksymalnego momentu. Koła obu osi napędza za pośrednictwem 8-biegowego automatu ZF.

Ponieważ nowa, trzecia generacja X5 (F15) jest lżejsza od poprzednika, 50d ma teraz lepsze osiągi - od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,3 s, o 0,1 s szybciej niż wcześniejszy typoszereg E70. Niemcy deklarują, że średnie zużycie paliwa spadło o ponad 10 proc., do 6,7 l/100 km.

Na tle słabszych X-piątek model wyróżnia się dodatkami sygnowanymi przez M GmbH: 19-calowymi obręczami, ozdobnymi listwami progowymi, subtelnym pakietem ospojlerowania, a także wzmocnionymi hamulcami oraz obniżonym i usztywnionym zawieszeniem adaptacyjnym.

Przy okazji BMW prezentuje pakiet akcesoriów do nowego X5, m.in. dywaniki, wieszaki oraz torby, a także uruchamia program Individual, pozwalający skomponować egzemplarz w oparciu o opcje niedostępne w standardowej palecie - unikatowe odcienie lakieru, tapicerki czy wzory obręczy.

Zdjęcia BMW X5 50d oraz wspomnianych akcesoriów znajdziecie w galerii:

BMW X5 M50d

BMW X5 M50d

BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW
BMW X5 M50dBMW

BMW X5 50d trafi do europejskich salonów w listopadzie br. W Polsce model kosztuje 382 900 zł.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas