Nissan 370Z 50th Anniversary Edition - na okrągłą rocznicę

370Z z roku modelowego 2020 będzie można kupić w jubileuszowej wersji z okazji 50-lecia modeli z serii Z.

Nissan 370Z 50th Anniversary Edition
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan

Protoplasta współczesnych sportowych Nissanów nazywał się Datsun 240Z i pół wieku temu po raz pierwszy go zaprezentowano. Specjalna wersja obecnie oferowanego 370Z nawiązuje swoim malowaniem do wyścigowej wersji (do wyboru biała z czerwonymi pasami lub srebrna z czarnymi). Oprócz tego auto dostało specjalne alufelgi oraz oznaczenia 50th Anniversary.

Nissan 370Z 50th Anniversary Edition

Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan

We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele pokryte skórą i zamszem, wyróżniające się przeszyciami oraz grafiką z logo 50-lecia. Zmieniono także kierownicę (wykończona skórą i alcantarą), dodano ciemne, chromowane detale oraz nakładki na progi z logo "Z".

Nissana 370Z Anniversary Edition napędzany jest wolnossącym silnikiem V6 o pojemności 3,7 l i mocy 332 KM. Współpracuje on z 6-biegową manualną przekładnią lub 7-stopniowym "automatem.

W jubileuszowej wersji zastosowano specjalnie zestrojone dwuwahaczowe przednie zawieszenie z lekkimi wahaczami z kutego aluminium oraz sztywną ramą pomocniczą z lekkiego stopu, a także wydrążonym drążkiem stabilizującym. Niezależne wielowahaczowe zawieszenie tylne również jest sztywniejsze i lżejsze w porównaniu z konstrukcją stosowaną w poprzedniej odsłonie modelu. Tylna rama stanowi pojedynczą część, wykonaną bez zgrzewów.

Nissan 370Z 50th Anniversary EditionNissan
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas