Mercedes zaczyna inwestować w... eSport

Mercedes-Benz rozpoczyna kooperację z największą firmą w świecie eSportu - ESL. Efekty tej współpracy zobaczymy już w październiku.

Wiceszef marketingu Mercedesa, Jens Thiemer, powiedział ostatnio: "Nasze szerokie i międzynarodowe zaangażowanie w sport pozwala nam na uwzględnianie zainteresowań różnych grup docelowych. Jako marka, staramy się zachować bliski kontakt z naszymi klientami, stając się częścią ich świata. Ostatnio z uwagą śledziliśmy niezwykle szybko rozwijający się eSport i jesteśmy głęboko przekonani, że nasze zaangażowanie w ten rodzaj zmagań, będzie dopełnieniem naszej obecności w sporcie jako sponsora. Pozwoli nam to nawiązać kontakt z nową i bardzo ciekawą grupą docelową".

Reklama

Z kolei szef ESL przyznał, że: "Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem współpracy z Mercedesem, jako jednym z najważniejszych graczy rynku motoryzacyjnego. To partnerstwo stanowi ważny krok nie tylko dla nas, ale dla całego świata eSportu."

Do rozpoczęcia współpracy ze eSportem skłoniły Mercedesa szybko rosnące statystyki, związane z elektroniczną rywalizacją. Zawody odbywają się w stadionach na całym świecie, pula nagród sięga 100 milionów euro, a każdy miesiąc przynosi 500 milionów godzin obejrzanych online przez fanów gier wideo.

Początek współpracy Mercedesa z ESL rozpocznie turniej gry Dota 2, który odbędzie się w Hamburgu w październiku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama