McLaren w stronę mediów

W czasie GP San Marino na torze Imola zespół West McLaren Mercedes uroczyście otworzył nowoczesne Centrum Informacyjne. Zapewni ono profesjonalną obsługę mediów podczas wszystkich europejskich wyścigów do końca sezonu.

David Coulthard w otoczeniu dziennikarzy
David Coulthard w otoczeniu dziennikarzyINTERIA.PL

Pomysł utworzenia Centrum od samego początku był owiany wielką tajemnicą. -

Do jego otwarcia przygotowywaliśmy się przez trzy lata z czego dwa zajęło nam samo przygotowanie projektu i produkcja

- mowi Ron Dennis, szef zespołu West McLaren Mercedes.

INTERIA.PL

Centrum Prasowe to dwupiętrowa konstrukcja, w której znajdują się wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt miejsca pracy dla dziennikarzy, izolowane akustycznie pomieszczenie dla kierowców i sale konferencyjne. Niezależnie w Centrum znajdują się trzy restauracje, z których korzystają zawodnicy, partnerzy zespołu, goście i dziennikarze.

Otwarcie Centrum podczas GP San Marino szczególnie chwalili sobie dziennikarze prasowi. Dzięki gościnności zespołu mieli zapewnione najlepsze warunki pracy. Pomyślano nawet o przygotowaniu specjalnych paczek z przekąskami dla tych, którzy piszą materiały w nocy po wyścigu.

W Centrum dziennikarze będą mieli także dostęp do ekonomicznego serwisu informacyjnego oferowanego przez Bloomberg.