Masz silnik 2.0 CR TDI? Możesz mieć problem

W silnikach 2.0 CR TDI wyprodukowanych w okresie 2009 - 2010, wykorzystywanych w samochodach koncernu Volkswagen, istnieje możliwość powstania w trakcie użytkowania samochodu nieszczelności przewodów wysokiego ciśnienia.

Nieszczelność może być spowodowana wadliwym materiałem, z którego przewody zostały wykonane.

Wystąpienie specyficznych wibracji podczas pracy silnika, w połączeniu z rysami powstałymi na przewodach w efekcie szlifowania, może z czasem doprowadzić do pęknięcia przewodu wysokiego ciśnienia, co objawia się zapachem paliwa w następstwie jego wycieku. Ewentualny problem może ujawnić się wyłącznie w przypadku aut z pewnym przebiegiem.

Do tej pory w Polsce nie zarejestrowano ani jednego przypadku pęknięcia przewodu i wycieku paliwa, natomiast w ramach profilaktyki, marka ŠKODA zainicjowała akcję przywoławczą dla klientów, polegającą na montażu na przewodach wysokociśnieniowych tłumików drgań.

Reklama

Do klientów samochodów, którzy zakupili auto z silnikiem 2.0 TDI został wysłany list z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji i z prośbą o stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym ŠKODA. Proces usuwania ewentualnej usterki w autoryzowanym punkcie serwisowym potrwa około 15minut.

Akcja przywoławcza dotyczy ok. 560 samochodów sprzedanych na rynku polskim.

Koszty usunięcia usterki ponosi producent.

Zespół SKODA AUTO Polska

Dowiedz się więcej na temat: TDI
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy