Lexus najlepszy w skandynawskim rankingu zadowolenia klientów

Po raz piąty z rzędu japoński producent samochodów luksusowych zajął pierwsze miejsce w największym w Szwecji i Norwegii badaniu satysfakcji klientów – AutoIndex.

To kolejne zwycięstwo Lexusa w krajach skandynawskich
To kolejne zwycięstwo Lexusa w krajach skandynawskichINTERIA.PL

Marka Lexus jest uwzględniana przez prowadzone w Szwecji i Norwegii badania AutoIndex od pięciu lat i od tego czasu nieodmiennie plasuje się na szczycie rankingu w obu krajach.

W Szwecji Lexus zdobył 895 punktów na 1000 możliwych, wyprzedzając najbliższego konkurenta  o 18 punktów (średnia dla branży to 818 punktów). W Norwegii marka zwyciężyła zarówno w klasyfikacji generalnej, jak i we wszystkich kategoriach.

W badaniu AutoIndex 2016, przeprowadzonym w pierwszym kwartale tego roku, wzięło udział ponad 18 tysięcy losowo wybranych właścicieli samochodów ze Szwecji i 13 tysięcy z Norwegii. Ankietowani odpowiadali na pytania o zadowolenie z jakości swoich samochodów, dynamiki jazdy i oferowanego przez nie komfortu, oceniali także dealerów, obsługę posprzedażną oraz swą lojalność dla marki. Ranking AutoIndex 2016 dotyczy pojazdów zarejestrowanych w latach 2009-2015.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas