Lexus i will.i.am tworzą niezwykłe widowisko
Lexus Europe zaprezentował film, który jest niespotykanym połączeniem muzyki (remiksu utworu #thatPOWER, nagranego przez will.i.am'a) ze sztuką i technologią.
To wyjątkowe wydarzenie odbyło się "na żywo", w ciągu jednej nocy. Pokazało ono wystawione na próbę umiejętności muzyka, gdy zmierzył się z trzema kierowcami kaskaderami (należącymi do teamu kierowanego przez Niki Faulknera, który brał udział w takich produkcjach jak "Blockbuster" i "Rush"), aby stoczyć "walkę" prędkości i rytmu, którą zakończyli dopiero o świcie.
Mówiąc o filmie, will.i.am powiedział: Zgranie muzyki, prędkości i laserowych "strzałów" było sporym wyzwaniem, ale wynik okazał się niesamowity. Połączenie technologii, designu i muzyki w tym projekcie dało efekt nie z tego świata.
Zespół sześćdziesięciu pięciu techników pracował przez ponad siedem dni, aby zbudować scenografię, światła i lasery, a wszystko zaprojektowane przez światowej sławy artystów światła - Marshmellow Laser Feast (MLF), którzy wcześniej pracowali z takimi sławami jak Coldplay czy U2.
Dyrektor Kreatywny MLF, Barnaby Steel, tak opisał całe przedsięwzięcie: Wraz z Lexusem stworzyliśmy wspaniałą grę muzyczną, w której bierze udział trzech kierowców kaskaderów a całością dyryguje will.i.am. Muzyka budzi się do życia, gdy samochody uderzają w odpowiednim rytmie i czasie we wrażliwe na ruch wiązki światła. Jest to w zasadzie jak gra na gigantycznej laserowej harfie z samochodami zamiast palców. Wyzwaniem dla will.i.am i kierowców było poruszanie punktami świetlnymi w odpowiednim tempie. Kiedy spadał rytm i tempo wyzwalane przez Notes Off, system musiał uruchomić się ponownie.
Alain Uyttenhoven, dyrektor Lexus Europe, powiedział: Spodziewamy się, że sprzedaż Lexusa NX w tym roku osiągnie poziom jednej trzeciej całkowitej sprzedaży w Europie, więc stworzenie czegoś tak odważnego - jak ta produkcja z udziałem will.i.am dobitnie ilustruje naszą filozofię "Amazing in Motion". Wprowadzony na rynek we wrześniu 2014 roku Lexus NX oznacza wejście Lexusa w segment średniej wielkości SUV klasy premium. Od czasu swojej premiery, samochód szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w całej Europie.
Nie jest to pierwsza wspólna akcja Lexusa i will.i.am'a związana z modelem NX. Znany artysta wziął chociażby udział w reklamie tego auta, którą możecie zobaczyć poniżej.