Lepszy diesel MG-Rovera

Brytyjski producent samochodów, firma MG-Rover zaprezentowała nowy, ulepszony silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 litra, który znajdzie zastosowanie w kilku modelach zarówno marki MG, jak i Rover. Piszemy o tym dlatego, gdyż brytyjski koncern wciąż jest tylko o krok od wejścia na polski rynek, przejmując fabrykę na warszawskim Żeraniu. Ma więc to dla nas duże znaczenie. Wprawdzie nie wiadomo jeszcze, czy nowa jednostka napędzać będzie też "polskie" pojazdy, jednak jest ona na tyle interesującą propozycją, że postaramy się ją nieco przybliżyć.

MG ZS i MG ZR to pojazdy, które mogą powstawać na Żeraniu (kliknij)
MG ZS i MG ZR to pojazdy, które mogą powstawać na Żeraniu (kliknij)INTERIA.PL

W porównaniu do poprzedniej wersji 2-litrowego diesla nowy silnik dysponuje mocą 113 KM (poprzedni 101 KM), maksymalnym momentem obrotowym 260 Nm (240 Nm), a emisja CO2 do atmosfery pozostała na nie zmienionym poziomie 150 g/km.

Pojazd: MG ZR 115 Turbo Diesel

Pojemność silnika: 1994 ccm

Moc maksymalna: 113 KM (83kW) przy 4200 obr/min

Moment obrotowy: 260 Nm przy 2000 obr/min

Przysp. 0-100 km/h: 9,1 sekundy

Prędkość maksymalna: 187 km/h

Zużycie paliwa

- w mieście: 7,7 l/100 km

- poza miastem: 4,2 l/100 km

- średnie: 5,5 l/100 km

Emisja CO2: 150 g/km

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas