Land Rover Defender teraz także jako hybryda plug-in

Gama nowej odsłony Defendera została właśnie wzbogacona o bardzo mocną odmianę hybrydową, a także o zmienione wersje z silnikiem wysokoprężnym.

Land Rover Defender 400e
Land Rover Defender 400eInformacja prasowa (moto)

Defender 400e otrzymał znany już układ napędowy, wykorzystujący doładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, wspomagany elektrycznym motorem, które w sumie dają kierowcy do dyspozycji 404 KM oraz 650 Nm. To wystarcza aby ten spory offroader (hybryda dostępna jest tylko w wersji długiej) przyspieszył do 100 km/h w zaledwie 5,6 s. Średnie spalanie określane jest na 3,3 l/100 km, a zasięg w trybie elektrycznym wynosi do 43 km. Baterię o pojemności 19,2 kWh można ładować za pomocą szybkiej ładowarki o mocy do 50 kW, co pozwala na uzupełnienie energii od 0 do 80 procent w pół godziny.

Land Rover Defender MY21 

Land Rover wprowadza także do Defendera odświeżoną rodzinę 2-litrowych diesli, które współpracują teraz z układem mild hybrid. Będzie to odmiana D200 (200 KM i 500 Nm), D250 (249 KM i 570 Nm) zastępująca D240 oraz zupełnie nowa D300. Dwie pierwsze oferują nieco lepsze osiągi, niż odmiany które zastępują, natomiast topowa, generująca 300 KM i 650 Nm pozwala na sprint do 100 km/h w zaledwie 6,7 s (w przypadku wersji krótkiej).

Kolejną nowością jest odmiana X-Dynamic, która wyróżnia się lakierowanymi na czarno elementami, alufelgami w kolorze ciemnej satyny lub czerni, a także bardzo odpornym na uszkodzenia materiałem, z którego wykonano tapicerkę. Gama zostanie też rozszerzona o nowe kolory lakierów.

Land Rover Defender z nowymi silnikami i jako hybryda plug-in

Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 

Land Rover zaprezentował też Defendera w wersji dostawczej z jednym rzędem siedzeń. W przypadku odmiany 90 możemy liczyć na na ładownię o pojemności 1355 l, a w wersji 110 2059 l. Część towarowa oddzielona jest od pasażerskiej metalową osłoną z kratką. Projektanci starali się wygospodarować jak najwięcej przestrzeni, więc na przykład w miejscu normalnie przeznaczonym na nogi dla pasażerów drugiego rzędu, znajdziemy schowek. Drugi znajduje się pod podłogą ładowni. Opcją szczególnie ciekawą w tej wersji jest możliwość zamówienia trzeciego, awaryjnego miejsca w pierwszym rzędzie.

Land Rover Defender w wersji dostawczej

Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender 
Land Rover Defender w wersji dostawczej 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas