Kompakt przyszłości

Podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie, Stefan Jacoby, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors w Europie zaprezentował plan transformacji firmy dotyczący produkcji, organizacji i dystrybucji. Po dwunastu miesiącach od momentu jego wprowadzenia oblicze Mitsubishi uległo znacznym przeobrażeniom.

Tarmac Spyder (kliknij)
Tarmac Spyder (kliknij)INTERIA.PL
INTERIA.PL

W tym roku, na trwających właśnie targach w Genewie miała miejsce światowa premiera najnowszego modelu studyjnego Mitsubishi CZ2 Cabriolet Concept, a także pierwsza europejska prezentacja

INTERIA.PL

Mitsubishi Tarmac Spyder Concept.

Auta te reprezentują już całkowicie nowy styl w projektowaniu współczesnych modeli Mitsubishi i obok zaprezentowanych przed rokiem CZ2 i CZ3

INTERIA.PL

Tarmac są kolejnym krokiem w rozwijaniu koncepcji znanej jako NCC (New Compact Car = nowy samochód kompaktowy), która swój pełen produkcyjny kształt ujawni na początku przyszłego roku.

TUTAJ galeria zdjęć, które wykonał w halach salonu w Genewie reporter INTERIA.PL

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas