Klasyki Toyoty na targach Auto Nostalgia 2019

Pierwszy weekend kwietnia upłynął pod znakiem klasycznej motoryzacji – w Warszawie odbyła się dziewiąta edycja targów Auto Nostalgia 2019. W sobotę i niedzielę w hali Global Expo na terenie dawnej fabryki FSO można było podziwiać auta zabytkowe i youngtimery. Wśród nich nie mogło zabraknąć klasycznych modeli Toyoty. W tym roku na stoiskach królowały modele sportowe japońskiej marki.

article cover
Informacja prasowa (moto)

Celica Club Poland zorganizował duże, atrakcyjne stoisko, na którym wystawione były wszystkie generacje Toyoty Celiki - od pierwszej do siódmej. Pierwszą generację reprezentowała czarna Celica GT2000, a do wyjątkowo ciekawych egzemplarzy należały również Celiki piątej generacji w wersji cabrio i z nadwoziem coupe oraz sportowe Celiki GT-Four piątej i szóstej generacji.

Na tym barwnym tle wyróżniała się pierwsza Celica Supra, zbudowana na bazie Celiki drugiej generacji w wersji liftback, a także cesarska limuzyna Toyota Century. Ten dostojny samochód to główne narzędzie do transportu japońskiego rządu i dworu cesarskiego, w tym samego cesarza Akihito. Celica Club Poland otrzymał nagrodę dziewiątej edycji Auto Nostalgii za najlepsze stoisko klubowe.

Informacja prasowa (moto)

Na sąsiednich stoiskach tegorocznych targów wystawiono inną legendę wśród sportowych samochodów - Toyotę Suprę drugiej, trzeciej i czwartej generacji. Targi cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, zarówno indywidualnych fanów motoryzacji, jak i rodzin. Po raz pierwszy na Auto Nostalgii zaprezentowano szeroką gamę amerykańskich krążowników szos. Nie zabrakło także oczywiście samochodów polskiej produkcji z czasów PRL, spośród których wiele zostało wyprodukowanych w tej samej fabryce FSO na Żeraniu, w której murach zorganizowano tę wystawę. Dziesiąta, jubileuszowa Auto Nostalgia już za rok.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas