Jeep Wrangler 4xe - można już zamawiać
To najszybszy (przynajmniej wśród oferowanych w Europie), ale i najoszczędniejszy z Wranglerów. Jak również i najdroższy.
Wrangler 4xe Plug-in Hybrid oferuje maksymalną łączną moc 380 KM, dzięki połączeniu dwóch silników elektrycznych, pakietu akumulatorów wysokonapięciowych, 2,0-litrowego turbodoładowanego silnika i ośmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów TorqueFlite. Hybrydowy układ napędowy plug-in oferuje opcję jazdy w trybie elektrycznym do 50 km. Później spala w trybie hybrydowym zaledwie 3,5 l/100 km, chyba że korzysta się z jego osiągów - sprint do 100 km/h zajmuje 6,4 s.
Z kolei w terenie Wrangler 4xe oferuje napęd na cztery koła, także w trybie w pełni elektrycznym. Wszystko to przy zachowaniu wyjątkowego wyposażenia technicznego "Trail Rated", które w zależności od wersji obejmuje dwa zaawansowane systemy napędu 4x4, systemy napędu Full-Time 4x4 Command-Trac i Rock-Trac, nowej generacji osie Dana z elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lock oraz elektronicznie rozłączany przedni stabilizator.
Standardowe wyposażenie samochodu obejmuje system multimedialny Uconnect NAV z 8,4-calowym ekranem dotykowym, integrację smartfona poprzez aplikacje Apple CarPlay i Android Auto, system monitorowania martwego pola z funkcją wykrywania obiektów na drodze cofania, kamerę tylną, asystenta parkowania przodem i tyłem oraz bezkluczykowy system. Wyposażenie opcjonalne obejmuje tempomat adaptacyjny, systemy ostrzegania o zagrożeniu najechania na poprzedzający pojazd oraz nową przednią kamerę (standard w modelu Rubicon).
Nowy Jeep Wrangler 4xe w wersji hybrydowej plug-in występuje w trzech wersjach wyposażenia - Sahara 4xe, Rubicon 4xe oraz w edycji "80th Anniversary". Ceny zaczynają się od 303 500 zł za odmianę Sahara i nie różnią się bardzo od siebie. Za Rubicona zapłacimy 310 400 zł, a za wersję jubileuszową 316 200 zł.