Jak to jest z Assistance?

Zepsuł Ci się samochód? Korzystałeś z Assistance? Pomoc była fachowa, lub kompletnie nieudolna i nieprzydatna? Napisz o tym do nas.

article cover
INTERIA.PL

Kilka dni temu pisaliśmy o problemach z Assistance Forda, które nie potrafiło sobie poradzić z naprawą zepsutego w Chorwacji mondeo.

Po publikacji, która wzbudziła duże poruszenie wśród czytelników (świadczyła o tym spora liczba komentarzy) otrzymaliśmy od naszej czytelniczki sprostowanie, które zamieszczamy poniżej:

"W artykule "Po co nam Assistance" opisane zostało pewne zdarzenie. W związku z zupełnie błędnym odbiorem go przez czytelników portalu, jako autor muszę wyjaśnić i sprostować pewne fakty.

Odmowę uznania awarii za podlegającą gwarancji otrzymaliśmy od serwisu Forda w Dubrowniku. Musieliśmy dokonać zapłaty za naprawę, żeby odzyskać nasz samochód, ale mamy nadzieję, że polski serwis uchyli decyzję serwisu z Chorwacji i uzna, że naprawa jednak podlegała gwarancji.

Na Fordach jeździmy od wielu lat i to jego pierwsza wpadka. Samochód to w końcu tylko rzecz.

Czytelnicy uznali również , że wszystkie koszty ponosiliśmy sami... to nie jest prawda, Assistance pokrywa wszystkie nasze koszty: telefony, hotel, auto zastępcze...

Nie chodzi ani o markę, ani o pieniądze!!!

Chodzi wyłącznie o kompetencje ludzi, którzy mają udzielać pomocy "szybko, sprawnie i na temat"... A do tego nie są niestety przygotowani."

Dlatego nie zamykamy tematu. Chcemy poznać prawdę o Assistance. Jeśli mieliście doświadczenia z tą instytucją (niezależnie od marki) napiszcie do nas. Czekamy!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas