Fiat z czerwonym logo

Wczoraj szef Fiata Luca deMeo zaprezentował nam nowe logo włoskiego koncernu.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

Począwszy od bravo wszystkie fiaty będą oznaczone takim symbolem.

To powrót do tradycji. Napis Fiat na czerwonym tle to historia marki, która rozpoczęła się wiele lat temu, wraz z początkiem włoskiego uprzemysłowienia, w którym firma ta miała swój znaczący udział.

Od tamtego czasu marka zdobywała popularność na całym świecie, choć przeżywała różne okresy. Ale logo Fiata zawsze było pełne znaczenia.

Luca De Meo, odpowiedzialny za markę Fiat zmianę logo tłumaczy w następujący sposób: W kontekście tak dynamicznych i ważnych wydarzeń zdecydowaliśmy postawić kropkę nad "i" wprowadzając nowe logo marki - namacalny znak naszej strategii, który wytycza przed nami nowe wyzwania. Oto dlaczego nowe logo w pierwszej kolejności ozdobi nowego Fiata bravo, a w późniejszym czasie stopniowo wszystkie inne modele.

Nowe logo nawiązuje do słynnej tarczy, która zdobiła Fiaty w okresie między 1931 i 1968 rokiem. Na całość składa się tło w kolorze rubinowej czerwieni, na którym wyróżniają się pociągłe litery "FIAT". Całość otoczona na zewnątrz okrągłym chromowanym obramowaniem.

Ponad to nawiązuje ono do okrągłego logo z laurem (biały napis na czerwonym tle), które przez wiele lat charakteryzowało modele Fiata o dużych osiągach i dużej mocy. Dzięki dwóm nowym elementom (kształtowi tarczy i czerwonemu kolorowi) nowe logo szybko kojarzy się z Fiatem 524 z roku 1931, który jako pierwszy został ozdobiony prostokątnym logo, które dobrze współgrało z kratką wlotu powietrza w formie tarczy i z pionowymi elementami.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas