Fiat Tipo hatchback i kombi z polskimi cenami

Do gamy modelowej Tipo dołączają nowe wersje nadwoziowe, a także nowy silnik benzynowy.

Chociaż mamy do czynienia z tym samym modelem, Tipo sedan różni się nieco od wersji hatchback i kombi. Ta pierwsza powstała jako samochód o jak najbardziej korzystnej cenie, przeznaczony na rynki Europy Wschodniej i Środkowej, natomiast pozostałe odmiany mają konkurować na bardziej wymagającym Zachodzie.

Nie powinno więc dziwić, że nowe wersje Tipo są nieco droższe, niż sedan. Za 5-drzwiowego hatchbacka zapłacimy przynajmniej 49 900 zł, a Station Wagon (kombi) wyceniono na 53 400 zł (to ceny promocyjne, obniżone o 3100 zł).

Podstawowa wersja wyposażenia Pop obejmuje 6 poduszek powietrznych, klimatyzację manualną, radio UConnect z USB, elektrycznie sterowane szyby z przodu (w kombi również z tyłu) oraz lusterka.

Reklama

Za 54 900 zł (SW 58 400 zł) otrzymamy bogatszą wersję Easy, oferującą dodatkowo skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, światła LED do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane szyby tylne, radio UConnect z 5-calowym ekranem dotykowym, Bluetooth i sterowaniem na kierownicy.

Topową odmianę Loungę wyceniono na 59 900 zł (hathback) oraz 63 400 (kombi). Otrzymamy w niej klimatyzację automatyczną (jednostrefową), radio z 7-calowym ekranem, podłokietnik, tempomat, światła przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów oraz 16-calowe alufelgi.

Tak jak w przypadku sedana mamy do wyboru wolnossące silniki benzynowe 1.4 95 KM oraz 1.6 E-Torq 110 KM z seryjnym "automatem". Nowością jest doładowana jednostka 1.4 T-Jet 120 KM, dostępna w wersji z fabryczną instalacją LPG (dopłata 3500 zł). Dostępne są też diesle 1.3 MultiJet 95 KM oraz 1.6 MultiJet 120 KM (także z "automatem").

Fiat Tipo hatchback oraz Station Wagon pojawią się w polskich salonach w pierwszym kwartale przyszłego roku.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy