Dla nich Kubica jest jak Obama

"Kubica jak Obama. Mistrzostwo? Yes, I can" - takim tytułem katolicki włoski dziennik "Avvenire" opatrzył w środę relację z Walencji, gdzie dzień wcześniej zespół BMW przedstawił nowy bolid.

W artykule podkreśla się, że cel BMW jest jeden: "żadnych wymówek, w tym roku trzeba wygrać", a teraz wszystko jest w rękach dwóch kierowców - Nicka Heidfelda i Roberta Kubicy.

Jednocześnie włoski dziennik zwraca uwagę na to, że Heidfeld "nie docenia nowych zasad" i nie podoba mu się nowy system Kers, zaś Kubica - "rewelacja ostatniego sezonu ma tylko jeden cel: mistrzostwo".

"Aby zobrazować, o co chodzi, bierze za wzór hasło-symbol Baracka Obamy: Yes, we can" - zauważa "Avvenire", dodając, że Kubica nie przejmuje się aż tak bardzo kwestiami technicznymi.

Reklama

Przytacza także komentarz Polaka, który odnosząc się do propozycji obniżenia zarobków kierowców Formuły 1, odparł : "Tak, ale w takich kontraktach, jak Raikkonena".

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy