Citroen C4 Picasso znalazł już pół miliona nabywców
W 2013 roku w salonach pojawiła się druga generacja Citroena C4 Picasso. Od tego czasu na popularnego minivana zdecydowało się już przeszło pół miliona nabywców.
Francuzi mówić mogą o sporym sukcesie zwłaszcza, jeśli wziąć pod uwagę, że rynek pojazdów tego typu kurczy się za sprawą ekspansji aut segmentu suv i crossoverów. Druga generacja C4 Picasso była pierwszym pojazdem grupy PSA zbudowanym w oparciu o modułową platformę EMP2. Na bazie C4 Picasso Francuzi stworzyli też testowany od blisko dwóch lat pierwszy prototyp autonomicznego pojazdu.W zeszłym roku Cit doczekał się subtelnej kuracji odmładzającej. Na listę wyposażenia opcjonalnego trafił wówczas system nawigacji 3D z funkcją rozpoznawaniem głosu, otwierana zdalnie tylna klapa czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Producent podkreśla, że ponad 80 proc. kupowanych obecnie Citroenów C4 Picasso to egzemplarze w dwóch najwyższych wersjach wyposażeniowych - Feel i Shine. Co ciekawe, blisko połowa nabywców (45 proc.) decyduje się na auta z automatyczną skrzynią biegów.