Cayenne po liftingu

Porsche poddało liftingowi swój najlepiej sprzedający się model, czyli cayenne.

Porsche cayenne / Kliknij
Porsche cayenne / KliknijINTERIA.PL

Zmiany stylistyczne są niewielkie, natomiast więcej nowości kryje się pod maską. Odnowiono bowiem paletę silników.

Na przykład benzynowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DFI) ma teraz 3.6 zamiast 3.2 l pojemności, co zaowocowało wzrostem mocy z 250 do 290 KM. Moment obrotowy wynosi 385 Nm, co pozwala na sprint do "setki" w 8.1 s oraz osiągnięcie prędkości 227 km/h.

INTERIA.PL

Zmiany nie ominęły również jednostki V8. Dzięki zwiększeniu pojemności z 4.5 do 4.8 l, bezpośredniemu wtryskowi paliwa oraz zmiennym fazom rozrządu moment obrotowy wynosi 500 Nm a moc - 385 KM. Ta wersja cayenne (S) przyspiesza do 100 km/h w 6.6 s oraz rozpędza się do 252 km/h.

Z kolei silnik cayenne turbo dzięki dwóm turbosprężarkom dysponuje mocą 500 KM i momentem 700 Nm. Samochód z tą jednostką przyspiesza do 100 km/h w 5.1 s oraz osiąga prędkość maksymalną 275 km/h.

Cayenne po liftingu trafią do salonów na początku przyszłego roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas