Zakupy bez wychodzenia z samochodu. To pierwsze takie miejsce w Polsce

Jakiś czas temu sieć sklepów Żabka zapowiedziała uruchomienie nowego formatu sklepów, które miałyby uzupełnić dotychczasową ofertę usług. Mowa tu o Żabka Drive – placówkach pozwalających na wykonanie zakupów bez wychodzenia z samochodu. Pierwsze takie miejsce zostanie wkrótce otwarte w Piasecznie koło Warszawy.

Zrób zakupy bez wysiadania z samochodu

Grupa Żabka dysponująca obecnie największą siecią sklepów spożywczych w Polsce, już wkrótce uruchomi zupełnie nowy projekt w naszym kraju. Mowa tu o placówkach umożliwiających robienie zakupów bez wysiadania z samochodu. Usługa miałaby działać na podobnej zasadzie jak np. w przypadku należącego do McDonalda - McDrive’a i pozwalać kierowcom odbierać swoje zamówienie wprost z okienka.

Oznacza to, że zmotoryzowani mogliby podjeżdżać na wyznaczone stanowisko, składać zamówienie, a następnie opłacić i odebrać zakupy na kolejnym. Ponadto nowe placówki miałyby mieć bogatą ofertę skierowaną głównie pod kątem osób podróżujących. Oznaczałoby to m.in. spory wybór szybkich posiłków na wynos oraz kawy.

Reklama

Żabki Drive głównie przy ruchliwych trasach

Jak poinformował serwis "Wiadomości Handlowe", Żabki Drive będzie można spotkać głównie przy trasach charakteryzujących się dużym ruchem samochodowym. Oficjalne ogłoszenie nowego formatu usług ma nastąpić 5 października, podczas świętowania 25-działalności sieci. Pierwsze placówki miałyby powstać w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44 D oraz koło Łodzi. To jednak nie wszystko.

Żabka stawia na "modern convenience"

Niedawno sieć Żabka poinformowała, że przedsiębiorstwo stawia na rozwój w duchu "modern convenience". W ramach nowego modelu biznesowego, firma już teraz przygotowuje i testuje kolejne koncepty sprzedażowe, wśród których warto wymienić m.in. dedykowane pawilony sprzedażowe przy MOP-ach.

Spółka uruchomiła także program pilotażowy placówek Żabki na stacjach paliw, a także sklepów trafficowych, ulokowanych w trudno dostępnych lokalizacjach. Np. na peronach kolejowych lub stacjach metra. Oferta tych ostatnich miałaby się nieco różnić, od tej dostępnej w standardowych sklepach i być w większym stopniu skoncentrowana na pasażerach komunikacji. Oznacza to postawienie większego nacisku na przekąski, prasę i dania na wynos.

Od dłuższego czasu Żabka rozwija także swoje sklepy mobilne, których konstrukcja umożliwia ich szybkie złożenie i rozłożenie, a także otwarte przez całą dobę placówki samoobsługowe. Firma stawia także na współpracę z deweloperami, co pozwoli na lokalizacje niewielkich pawilonów bezpośrednio w biurowcach. Rok temu uruchomiono także pierwszy automat vendingowy "Żabka" na terenie jednego z prywatnych szpitali w Warszawie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: drive thru | zakupy | motoryzacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy