Mają olej w nazwie, a naprawiają samochody. Sieć ma już 500 punktów

Istniejąca od 3 lat marka Q Service Castrol właśnie świętuje dołączenie do swojej sieci 500. warsztatu. Nie chce jednak spocząć na laurach. Założyła sobie ambitny cel.

Koncept Q Service Castrol, będący wspólną inicjatywą marek Castrol i Inter Cars, rozwija się bardzo prężnie. Od powstania sieci w 2019 roku do dziś dołączyło do niej już pół tysiąca warsztatów.

500 warsztatów samochodowych w sieci Q Service Castrol w ciągu 3 lat

Jak mówi Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol, taki wynik to "olbrzymia satysfakcja, ale zobowiązanie do dalszej pracy nad rozwojem sieci". 

Choć marka Q Service Castrol istnieje raptem kilka lat, nie oznacza, że jest zupełnym "świeżakiem". "Od ponad 30 lat, jako Inter Cars wspieramy warsztaty samochodowe." - mówi Wojciech Twaróg, dyrektor sprzedaży i marketingu Inter Cars S.A. w Polsce. Jego zdaniem powstanie sieci Q Service Castrol sprawiło, że Inter Cars i Castrol wyznaczyły "nowe standardy w branży". Jak twierdzi, powstały koncept spotyka się z pozytywną oceną zarówno przedsiębiorców, jak i kierowców. 

Reklama

"Dzięki wspólnym wartościom, takim jak: pewność, jakość i profesjonalizm w zaledwie trzy lata staliśmy się jednym z wiodących graczy na polskim rynku" - mówi

A w Polsce popularność konceptów sieciowych rośnie. Co prawda daleko nam jeszcze do poziomu europejskiego lidera w tej kwestii - Norwegii. Do sieci należy 88 proc. warsztatów. Z przodu są również Niemcy, Francja, Włochy, czy Szwecja (ponad połowa serwisów w tych krajach należy do sieci). Niemniej świadomość, że już 1/3 wszystkich serwisów w naszym kraju jest zrzeszona, robi wrażenie.

Koncepty sieciowe coraz popularniejsze

Jest to zrozumiałe. Oczekiwania klientów rosną, a co za tym idzie warsztaty muszą nadążyć za trendami, a także podnosić swoje kompetencje i jakość świadczonych usług.

Na co mogą liczyć warsztaty należące do Q Service Castrol? Jak informuje marka, między innymi na pomoc w zakresie e-commerce oraz kompleksowej obsługi klientów flotowych. Przynależność do konceptu, to także wsparcie marketingowe poprzez np. kampanie reklamowe.

Rozpoznawalność zapewniają także znane twarze. Ambasadorem Q Service Castrol jest Bartosz Ostałowski, czyli jedyny na świecie drifter, który samochód prowadzi stopami.

500 warsztatów to nie koniec. Plany konceptu są ambitne

Wynik 500 warsztatów w ciągu 3 lat może robić wrażenie. Nie sprawia to jednak, że marka Q Service Castrol osiada na laurach. Jak mówi Marta Ciesielska, jest to "bardzo satysfakcjonujący wynik". Niemniej marka stara się stale poprawiać jakość świadczonych usług i reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. "Konsekwentnie zmierzamy w kierunku, który wyznaczyliśmy sobie na początku drogi - stać się najlepszą w kraju siecią zrzeszająca niezależne serwisy samochodowe" - podsumowuje.

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Castrol | warsztaty samochodowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy