Hyundai Tucson wśród bohaterów filmu "Uncharted"

W lutym w kinach pojawi film "Uncharted", który oparty został na serii gier pod tym samym tytułem. Jednym z jego bohaterów będzie samochód - zbudowany na bazie Hyundaia Tucsona pojazd o nazwie "Bestia".

W filmie pojawią się również inne modele koreańskiego producenta: 

  • Genesis G90, 
  • Genesis G80 
  • Genesis GV80 
  • produkcyjne Tucsony.

Film przygodowy "Uncharted" wytwórni Sony Pictures oparty jest na popularnej serii gier wideo produkcji Naughty Dog, dostępnej na konsolę PlayStation. W filmie sprytny złodziej Nathan Drake (Tom Holland) zostaje zwerbowany przez doświadczonego poszukiwacza skarbów Victora "Sully" Sullivana (Mark Wahlberg), aby odzyskać fortunę utraconą przez Ferdynanda Magellana 500 lat temu. 

Reklama

Przygoda rozpoczyna się od napadu, a później zamienia się w globtroterski wyścig o zdobycie skarbu z bezwzględnym Moncadą (Antonio Banderas), który wierzy, że on i jego rodzina są prawowitymi spadkobiercami fortuny. Jeśli Nate i Sully zdołają rozszyfrować wskazówki i rozwiązać jedną z najstarszych zagadek świata, mogą znaleźć skarb o wartości 5 miliardów dolarów, a przy tym zaginionego brata Nate'a. Będą tylko musieli nauczyć się ze sobą współpracować. Premierę filmu zaplanowano na 18 lutego 2022 roku.

Centrum projektowo-techniczne Hyundai w Irvine w Kalifornii oraz Sony Pictures połączyły siły przy projektowaniu koncepcji "Bestii". Zbudowany prototyp ma karoserię ze wzmocnionymi zderzakami, oponami terenowymi i innymi elementami wyposażenia offroadowego.

Hyundai opublikował promocyjny film z Tomem Hollandem w roli głównej  60-sekundowe wideo "Car Wash" przedstawia Hollanda jako Nathana Drake'a, który przyjeżdża do myjni samochodowej doszczętnie zabłoconym Hyundaiem Tucson, wypełnionym różnymi narzędziami i artefaktami do poszukiwania skarbów. Podczas mycia samochodu Nathan odpoczywa w myjni samochodowej, aż Tucson będzie czysty i gotowy na kolejną przygodę. 30-sekundowa wersja filmu będzie emitowana w ramach programów telewizyjnych o wysokiej oglądalności w USA, Europie, Korei i na innych światowych rynkach do lutego 2022 roku.

Kampania "Uncharted" realizowana przez firmę Hyundai Motor jest efektem globalnego partnerstwa, które firma zawarła z Sony Pictures w maju 2020 r. Jest to kolejne partnerstwo po współpracy przy produkcji "Spider-Man: Bez drogi do domu", jednym z 10 najbardziej dochodowych filmów wszech czasów, wyświetlanym obecnie w kinach.

Kolejnym etapem będzie udział marki Hyundai w filmie "Spider-Man: Across the Spider-Verse" (część pierwsza), kontynuacji nagrodzonego Oscarem filmu animowanego "Spider-Man Uniwersum". Premierę filmu zaplanowano na październik 2022 roku.

***

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy